Visningen gick bra! =)

Det kändes jätteskönt när vi kom tillbaka och vår mäklare berättade att hon tyckte att visningen gick jättebra! Det var några nya som var väldigt intresserade, och sen kom det även några som har varit på dom tidigare visningarna, som också är jätteintresserade...
Det var ett sällskap som var jätteintresserade(av dom nya då) som har jättestora planer för det här huset, dom tyckte det här var perfekt för deras idé! Så det känns ju positvit!
Idioten var inte här, som tur var. Han har väl fattat vinken kanske, det kan man ju hoppas i alla fall!

Nu ska jag göra mig iordning; sminka mig och klä upp mig lite, för vi ska iväg till min bror om två timmar, fika lite =)
Men ville bara skriva till er som är intresserade och säga att visningen gick bra! =)
Nu håller vi bara tummarna, mäklaren ska ringa runt imorgon! =)

Många kramar
//Angie

Kommentarer
Postat av: johanna

Men gud vilken människa...han kan ju inte vara normal...verkligen en idiot.... tror han verkligen ni skulle sälja hsuet till ett lägre pris till honom, för han gör som han gör?

2008-12-14 @ 16:28:24
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Carisma95

Jösses, sicken stolle ni verkar ha råkat ut för.. :-O Skönt att han inte dök upp denna gången och lycka till med husförsäljningen! :-)

2008-12-14 @ 16:59:20
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Annika

Så kuuuuuuuuuuuuul att det gíck bra den här gången!! Håller nu alla tummar & tår för en hetsig budgivnng, ja som den vi hade för exakt 1 år sedan... :-)



kramis

2008-12-15 @ 22:48:58
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0