Mitt svullna öga och en tripp till H&M

Här kommer bilden på mitt öga, som jag lovade förut..


Blev tvungen att beskära den lite, för eftersom jag inte mådde så jävla bra så ser ja ut som en döende säl typ, hahaha... Men det syns iaf lite hur svullet det var... Tack och lov så är det myyycket bättre nu! *pustar ut*


Jag och Stephie åkte till Huddinge Centrum för att jag skulle kolla runt lite på H&M. Hade ju ett presentkort på 150 kr och även en bonuscheck på 50 kronor, som jag tänkte att jag skulle göra mig av med... =)
Köpte hårsnoddar och tops på nedervåningen.
Sen gick vi upp och tittade, jag ville hitta en ny pyjamas till Jonathan, då Tila åt upp både pyjamasbyxor och pyjamaströjor, haha... och dom flesta jonathan har är för små. Så då gick vi omkring där uppe..
Och så hamnade vi på bebisavdelningen, på något sätt händer det alltid! haha =)
Såg då en sååå söt klänning, som jag skulle ha köpt utan att blinka om jag hade en liiten dotter... =)
Hade ju varit perfekt som julklänning... =)
*vill ha en liten bebis igen*



sååå jävla söt!
egentligen inte kanske, men jag blev bara såå jävla bebissugen när jag gick omkring där.. allt är så liiiitet och sååå sööööttt!! hahah..

Jag hittade i alla fall något som min älskade lilla stora son faktiskt behövde och skulle tycka om.. =)


Det är en pyjamas(som nästan var lite för stor till och med!! =0....  ) med Blixten McQueen på, som Jonathan älskar.. han har ju sett filmen bilar ett aaaaantal gåånger... =)

När han satt och drack sin välling så satt han och klappade sig själv på benet... lilla sötnoosen... =)



Nu är det dags att hoppa i säng! =)
Sov gott!
//Angie

Kommentarer
Postat av: Annika

Nämen vilken KLÄNNING!!! Den har vi inte i samlingen... måste skynda skynda till H&M med andra ord :-D



Tack för tipset!!



Är ögat bättre idag??!



Kramis

2008-12-02 @ 22:53:25
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0