life is a highway... ?

vadå skadad lixom??




efter att jonathan har tittat på filmen Bilar 354 298 013 gånger, så har jag börjat gilla vissa låtar i filmen... ok...
några låtar har jag till och med börjar TYCKA OM! ok...
och sen finns det två som jag faktiskt till och med har LADDAT NER!!!

så just nu i min musikspelare spelas både:
Sheryl Crow: Real Gone
och
Rascal Flatts: Life is a highway


Tycker NÄSTAN till och med att ''Kaaaa-schhoooww'' som Blixten McQueen(herregud, jag vet vad han heter till och med) säger, låter lite klatshigt! =0
Jonathan är ju självklart jättesöt när han säger det, och när han tittar på filmen också... för nu har han som sagt sett den X antal gånger och kan nu i stort sett varje mening och ord dom säger och när dom säger det i filmen.. så han sitter och ''pratar med'', precis som jag sitter och sjunger med när t.ex. ''life is a highway'' kommer, HAHAHA =)


Jonathan fick en tv av min storasyster(Tack Mikaela! =) ) förra veckan, och han är sååå stolt över den!
så här såg han ut när vi kopplade in den och han kunde titta på bilar INNE I SITT RUM!!! =) (inne i sitt rum = så att mamma slipper lyssna på filmer 345 gånger om dagen!)

SÅÅÅ stolt så över SIN EGNA tv!! som står i HANS RUM!! =) så han kan titta på SIIIN film! =)

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0