HJÄLP!!

Okej... Jag behöver lite hjälp och jag hoppas ni,mina kära läsare,kan hjälpa mig! Nu är det som så att jag har gått ner 27 kilo sen den första januari. ( =D ) Och jag har sagt till mig själv redan från början att om jag lyckas gå ner 30 kilo så ska jag belöna mig själv med något fint/bra/roligt. Och det för att jag har varit så duktig... ;-) (ja,jag är stolt och vägrar sluta tjata om min viktminskning!;-)) Nu är det inte många kilon kvar innan jag når -30 kilo strecket och nu kommer vi då till det jag behöver hjälp med... VAD SKA JAG BELÖNA MIG MED?!?! :) kom med förslag är ni snälla?? Puss och kram Angie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åk på en spa-weekend och unna dig lite massage eller kanske några kroppsbehandlingar. Det är verkligen lyx! Det kostar kanske lite, men har man gått ned 30 kg så har man!;) Stora kramar kusinen Sanna

2009-10-09 @ 09:17:10
URL: http://sanna-pettersson.blogspot.com
Postat av: Veronica

* tok shoppa nya roliga kläder

* åk på spa weekend

* Gå ut med en vän/maken och ät en riktigt god middag men en massa kalorier och verkligen unna dig en massa gotti gott.

*gå till en fotograf och fota dig i NUET och njut av att vara modell för en dag



Kram och jag är grymt impad av dig!!!!

Du e grymt grymt duktig!!!!

2009-10-10 @ 09:51:16
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0