Tips?



Jag är och har alltid varit fruktansvärt dålig på att ta komplimanger, blir alltid jättegenerad och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen...
Och det spelar ingen större roll vem det är som ger komplimangen, det blir allt som oftast samma reaktion...
En vän, en kund på jobbet eller en familjemedlem- det spelar ingen roll. Blir generad iaf.
Inte ens Thomas kan ge mig en komplimang utan att jag blir generad...! :S
Sen är det ju lite olika hur mycket generad jag blir, beroende på VAD för komplimang det är. ;-)

Vettefan vad det är för fel på mig.. Men jag är kanske inte ensam? Någon mer kanske är lika dålig som jag är på att ta komplimanger? :)

Någon som läser min blogg som är bra på att ta komplimanger?
Tipsa mig tack!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag har varit urusel på det, men nu börjar det släppa och jag blir bättre och bättre på det.

Pratar inte bort det på samma sätt längre, nu säger jag nog tack och sen får det va nog :)

2009-11-02 @ 19:53:01
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jäääklar vilken fin bild på dig!!!!!!

wooooowwww!!!!

Jag är helt tagen för den är GRYYYM!!!!!

Stilren och riktigt fin.... GRYYYYYMT SNYGG!!!!!!

2009-11-02 @ 23:30:34
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0