Vilken helg...!! =D


Efter en hel del velande fram och tillbaka så var jag på sexparty igår! Nea(Linnea) insitierade på att jag skulle komma (hon hotade med att hon aldrig mer ville träffa mig om jag inte kom, haha! ).. Eftersom anledningen till varför jag inte ville/kunde komma var för att jag inte hade nån alkohol så stod hon för alkoholen denna gång! Det tackar jag för, bjuder igen nästa gång! ;) =P Och nästa gång får fan bli snart igen, jag måste ju ''lära mig'' att festa som en Salem-bo eller hur var det Nea?! ;)
Sexpartyt var.. ja... trevligt... haha... Fanns myycket skojiga grejjer måste jag säga! =)
Efter partyt skulle vi gå ner till nån kvarterskrog i Salem centrum... sagt och gjort, det gjorde vi... eller ja.. jag och nea hamnade lite efter alla andra, vi vinglade väl oss för långsamt fram =P =) haha...
Shit asså, ordentligt full var jag! Kan nog med handen på hjärtat säga att jag nog aldrig varit så full... Jag drack ungefär lika mycket som jag ''brukar'' göra, men nu väger jag ju också 23 kilo mindre så det är väl klart att jag inte tål lika mycket... Och sen var det ju också som så att jag satt ju ner och drack, så det 'slog' väl till när jag ställde mig upp och vi skulle börja röra oss ner mot krogen.. haha... Anyyway! Kvällen som varit UNDERBAR(!!!) slutade mindre underbart när min kropp insåg att mängden alkohol var för stor och beslutade sig för att göra sig av med lite... haha... Min älskade man(och son) kom och hämtade mig. Jag mådde som sagt inge bra, och sen vart jag fylleledsen också. Dåligt samvete och skämdes som en liten gris för att jag visste att Jonathan var med i bilen.. Grät som ett litet barn, men hade älskvärda tjejer runt omkring mig som försökte få mig att inte tänka så som jag gjorde... Jag lämnade Salem och mådde skit rent ut sagt, men log inombords eftersom jag haft den roligaste och trevligaste kvällen på mycket mycket länge! Tack Nea! Du är underbar! Älskar dig! <3

     

Nu blev de nästan bara bilder på mig och Nea, det för att dom andra bilderna är lite mer.. ja... Censur helt enkelt ;) hihi.. nejrå, men jag vet inte hur många av dom andra tjejerna som vill vara med i min blogg... Och sen finns det ju självklart faktiskt några bilder som skulle behöva censureras lite, haha! Det som händer i Salem, stannar i Salem!! =P

____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________


Idag vaknade vi alla 3 väldigt sent, för min del var det väl ganska välbehövligt (haha)... Med tanke på hur jag mådde inatt när jag kom hem (jag bokstavligt talat KRÖP till sängen, fick av mig ett klädesplagg i taget på vägen till sängen lixom... ), så trodde jag att jag skulle må skit idag också, men ICKE!! =) Inge bakis illamående, inge huvudvärk..! =) Lite små seg bara, men det kan jag absolut och definitivt leva med! =)

Vi åkte iväg till Ok och snackade lite skit med Tina som jobbade... Sen vidare hem till Hassan, där Thomas skulle hjälpa honom att skriva något dokument... sen hem igen =) Thomas åkte iväg igen, Millan och Mamma kom hit. Vi fikade och kedjerökte lite, sen hjälpte dom till med att organisera och städa iordning i jonathans rum( TACK!! ) samtidigt som jag fixade disken! Sen vart det matlagning, vi åt Tacos! Sååå goottt!
Jonathan har varit helt underbar idag, jättegosig och har faktiskt lyssnat.. Idag har jag insett att han börjar bli stor nu! på riktigt! Det dröjer inte länge innan han ska börja skolan också.. herreguuud..!! haha...
Millan har fått en stooor dos kärlek av Jonathan idag, hon skulle absolut sitta bredvid honom när vi åt, hon fick hur många kramar som helst och han smälte hennes hjärta totalt när han flera gånger sa MOSTER MILLAN!! =) hihi... Underbart att se! Tack för ikväll, det får vi göra om snart igen tycker jag!!!

              <-- Nonis fotade mig. ''Mamma LEEEE!!!!'' =D

Nu ligger min lilla älskling och sover gott, var inga som helst problem att lägga honom idag! =D



Nu är det dags att hoppa i säng! Tack igen till alla berörda för en underbar helg!! =D

Vad har du haft för dig i helgen??? =)

// Angie


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Underbar EM/kväll gumman!! Och jaaa, jag smälte verkligen flera gånger... Höll på att börja gråta ett flertal gånger, han va ju så "Millan kär" i dag, vilket va MINST 1 ½ år sen sist... Det har ju bara varit mormor hela tiden lixom, men i dag så dizzade han mormor, för Millan skulle ju minnsan sitta breve honom =) Underbart Och va mycke pussar och kramar jag fick då =O Och FUCK va stor han har blivit =O Han tog all mat själv, han la upp på brödet själv, han duschade själv... Helt underbart att se att han vuxit =) Älskar er gumman! Och jag är så glad över att du hade kul i går med Nea =) Jag saknar henne och det vi hade, men vet ju oxå att hon aldrig mer kommer vilja snacka med mig =(Men fan va pinsamt jag tyckte det va på ballkongen med morsan i dag när du berättade om din kväll =O Hur vågade du???? =O



Puss på er!!

2009-07-13 @ 00:11:17
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0