Svårt att komma på en rubrik ju...

Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig egentligen, mitt humör går upp och ner snabbare än snabbast! Helt sinnessjukt! Ena stunden är jag ledsen, för att i nästa vara rosenrasande, för att i nästa vara glad och på toppen humör. Haha!
Överreagerar på ALLT och ingenting tror jag, har hur lätt som helst för att börja gråta och för att inte tala om hur kort stubin jag plötsligt fått!
Om jag inte visste bättre skulle jag absolut misstänka att jag var gravid!
Men så mina vänner är det inte!

Tycker synd om mina nära och kära som får stå ut med mig, förlåt! haha... Alla kan inte vara glada jämt, så är det ju.. Men som sagt: förlåt iaf ;)

Sitter just nu och lyssnar på soundtracket till Mamma Mia. Yes, jag är en ''nörd''- jag älskar den filmen! Sååå äre!! =)
Vill mer än gärna sjunga med, men ni som hört mig sjunga vet nog också att jag sjunger mer än gärna, men kanske inte så jävla bra ;) haha... Och just nu ligger ju min lilla guldklumpklimp och sover! Äntligen! ;) Som mamma måste man få säga så ibland också, haha =)
Och vad jag har förstått så är han inte som han är här hemma- på dagis! Det är ju verkligen jättebra, men det blir ju gärna lite VÄL mycket trots och attityd här hemma.. Men men! Har det hellre så än att dom ska ha problem med honom på dagis! =)

Några bilder:
(Samtliga klickbara)
               

Viktminskningen (jag VEEET att jag är lite tjatig, men jag är också JÄVLIGT stolt över mig själv!) fortsätter åt rätt håll! Det går lite långsammare nu, men det tror jag bara är bra egentligen.. Vågen visade idag en total viktminskning på 22.6 kilo sen den första januari... Helt sinnessjukt!
Skrev ett inlägg i min skyddade blogg(som jag för övrigt har bytt lösenord på) den 19/3, då hade jag gått ner 8 kilo... Så i början gick det inte alls särskilt fort heller...
Men jag tror helt ärligt att det är bättre för ett långvarigt resultat. Visst, man kan hålla på med diverse svält-kurer och galna dieter och gå ner jättemånga kilon jättefort, men så fort man börjar äta normalt igen så *poff* går man upp alla kilon (och ofta några mer) lika fort igen...
Och det jag är ute efter nu är en total förändring! Både utseendemässigt och känslomässigt!
Jaja, ska inte babbla på så himla mycket, men tänkte visa en sak bara:


Var hemma hos mamma och syrran idag på dagen och råkade snubbla in i Millans garderob... Råkade finna det linnet som jag alltid tyckt är så jävla snyggt, men som jag inte ens kunde ha för några månader sedan... Ska skämma ut mig lite nu genom att lägga ut bilden som jag tog.

Jag har fortfarande en ganska lång bit att gå innan jag når mitt mål, men nu inser jag att jag är på god väg faktiskt!
Ska komma igång ordentligt med träningen någon gååång också, blir fan tokig på mig själv! Skulle behöva en ordentlig spark i rumpan! Någon frivillig på uppgiften??? ;-)


Nu ska jag ta och hoppa i säng tror jag, ska ju orka upp imorgon bitti... :)
Förresten: Vet att jag har fått några nya läsare, trevligt! =)

Den här låten får mig att le, vet inte riktigt varför...... Bra är den i alla fall... Eller vad tycker du??


Kommentarer
Postat av: anne

jag har likadant humör kan jag tala om :P

2009-07-07 @ 23:59:29
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Kim

Som jag har sagt 1000ggr, du e jätte duktig :-)

Me LOOOOVE Mama mia filmen oxå, så att du veet :-) Man blir typ glad av den filmen...

Jätte fina bilder, krama Nonis från mig!!!

Suuper fin linne du hittat i syrransgarderob, den klär dig ;-)

kram banan

2009-07-08 @ 08:16:04
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag har likadant humör jag med ;).

Fan va söt han är, din lilla son :D

Och vad fin du är, du ser inte ut att behöva gå ner ett kilo tilL!

Och jag har inte det nya lösenordet, inte konstigt att jag inte kommer in dit!! :P

kram kram

2009-07-08 @ 09:30:48
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Emma Teeling

HEJ snygging ;)

Tittade in på bloggen nu och wow, grattis till viktminskningen! Du har alltid vart vacker såklart! Men du ser så välmående och glad ut nu också, jättefin gumman!

En MILF hahahaha ;)

nämen hoppas allt är bra med dej och att du har en riktigt skön sommar, massa kramar Emma!

2009-07-08 @ 12:56:15
Postat av: Martina

Wow, hamnade på din blogg via Virris blogglista.

Stort grattis till din viktminskning och ditt nya tänkande.

Du ser ut att må kanon!

Trevlig Sommar

2009-07-14 @ 22:52:42
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Therese Marie

Det är sinnesjukt så fin du har blivit i kroppen gumman !! :) jätte vacker..

2009-08-13 @ 20:04:35
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0