Plötsligt händer det!

Ibland får jag som en käftsmäll, en riktigt hård en! Nej jag pratar inte om någon fysisk misshandel nu, utan om blogglusten!
Nu har den infunnit sig igen, för den här gången i alla fall...
Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva om, eller vad jag vill få fram...
Känner bara att jag vill så mycket just nu, men vet inte riktigt vad?!
Jag VILL göra det, jag VILL träffa den, jag VILL inte göra det osv osv..
Mycket jag VILL med andra ord. Jag känner hur det kryper i hela kroppen, VILLLL!!!
Men kan som sagt inte riktigt sätta fingret på VAD det är som gör mig så uppspelt och exalterad! Väldigt lustig och förvirrande känsla om jag ska vara helt ärlig...
Det här framstår säkerligen enbart som svammel för de flesta av er... Men men... :)

Jag saknar min lillasyster ofantligt mycket! Vi träffas väldigt sällan, men det har blivit oftare nu på sista tiden... Hon var här i några dagar för några veckor sen, dom dagarna var underbara! Vi gjorde inget särskilt egentligen, vi solade och umgicks bara... Men jag älskade det! Hon har blivit så stor och vuxen, fan hon fyller 18 i november! Helt sinnessjukt!!
Minns fortfarande henne som en liten tjej, min lilla lillasyster lixom! Men nu har hon gått och blivit.. ja... lite mer vuxen!
Vi var katastrofalt dåliga på att fotografera oss tillsammans denna gång, vad fan hände lixom?! =) haha... Får bli bättring på det nästa gång!


Nu! Du är så jäävla fin gumman!! ÄLSKAR DIG!!!! ♥♥♥


Jag är superglad för min storasysters skull! Jag tycker om att se hur lycklig hon är! För det är hon verkligen, lyckligare än hon har varit på mycket mycket länge!! Det verkar som att hon börjar få 'lite ordning' (ta det inte på fel sätt Millan!!) på sitt liv nu... Tror (eller okejrå, jag vet) att mycket av hennes lycka beror på att en viss herre (japp, en fågel viskade i mitt öra att du fyller 26 snart- då är du en herre ;) muhahaha ) har dykt in i hennes liv. Dom har inte varit tillsammans så jättelänge, men dom har redan hunnit med att förlova sig! =) Och nu den 16 juli går flyttlasset! Dom ska hyra en lägenhet i Sätra! SWEEET!! =) Gångavstånd hem till mig med andra ord = komma och fika! Och vid något tillfälle(läs: helst väldigt ofta!!!) vara barnvakter! ;) *hihi* Är som sagt tooook glad för er skull, jag tycker ni är söta tillsammans och som sagt: Du gör min syster lycklig! Me Like!!  (But if you ever hurt her, i will hunt you down and KICK YOUR ASS!!!!!!!!)
<--- Syrran min... HAHAH!! =)


Min älskade vän Tina..! Jag tror inte du  förstår på riktigt hur mycket du betyder för mig..!? Du finns alltid där, i vått och torrt. Vi kan prata om allt, skulle kunna dela med mig av mina djupaste hemligheter för dig känner jag...! My Gooood vad jag älskar dig!!
Och nu när det är lite mer officiellt kan jag äntligen skrika ut till alla som vill lyssna:
JAG SKA BLI MOMPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D
Och för er som inte förstår vad mompis är för något så är det som så att Tina (som aldrig bloggar iofs, kanske lite onödigt med en länk då men ääh, what the fuck lixom:) ) är GRAVID!!! =) Och Mompis är då alltså = MOrs koMPIS...! hihi, vad fyndig jag är! *asg*
Skjortan har redan börjat bli lite tajt ;) *hihi*
I slutet av året beräknas lilla Mini-Tina/Mini-Nick titta ut! I cant wait to see the little baby!! =)
 

Sanna, min kära kusin!! Tycker det är superroligt att vi har fått upp kontakten igen! Visst, vi träffas inte jätteofta, men vi har blivit fan så mycket bättre på det! ;) Ser fram emot fredag, såg dock att vädret inte kommer bli det bästa direkt, men ÄÄH! Vi får hitta på något annat istället för att bada/sola, vi har ju en heeel del att snacka om om inte annat...!! ;)  *hihi*

Veronica: Hoppas vi kan ses snart igen, tycker det är riktigt trevligt när vi väl träffas! =) Vi pratar om allt och ingenting, har helt galna diskussioner, och våra barn leker hur bra som helst tillsammans! Kan de bli bättre? För att inte tala om den mängden kaffe vi dricker, det är ju toppen bara det lixom ;)

Maja har lämnat Sverige! Hon och Erik är på semester och kommer vara borta en hel lång månad! =(
Vi kommer nog ha en hel del att snacka ifatt oss om när du kommer hem, men se till och NJUTA nu! (Hoppas att ditt bagage har kommit tillrätta också! ;) )

Nu har klockan sprungit iväg igen, tänkte ju komma i säng i god tid idag.. haha...
Men det var skönt att skriva av sig lite, även om jag fortfarande har miljoner tankar som snurrar i huvudet. Och inte har jag fått just några av dom nedskrivna... =S Men det känns som att det är lika bra, kan inte skriva allt jag vill heller...!

Hoppas ni mår bra! Vilka är ni förresten? Har ju ändå ett antal besökare varje dag, vore trevligt om ni kunde lämna ett litet spår efter er innan ni går! ;)

Puss o kraam

Kommentarer
Postat av: André&Millan

vi är båda två lyckliga! du får gärna komma över till OSS och fika när du vill vi tar mr J nån gång ibland ;)



Millan tycker att det är jätte kul att du börjat komma förbi jobbet men från och med nästa FREDAG! får du komma hem till mig då jag har SEMESTER! :D:D



Mig ( André) kommer du inte behöva jaga ;)

2009-07-01 @ 22:46:39
URL: http://fotografandre.blogg.se/
Postat av: Marina

Har inte varit in här på ett tag, men kul att du fått energi till ditt bloggande.

Jag har funderat på att ta en paus, för jag har ju inget vettigt att skriva. Men vi får se...



Grattis till ditt "Mompisskap"



Kram

2009-07-02 @ 10:20:17
URL: http://forsfolket.se/wordpress
Postat av: Kusinen Sanna

Det ska bli jätekul att ses nu på fredag!! jag håller med om att vi blivit mycket bättre på at träffas den senaste tiden ;) vi får fortsätta i samma stil!! See you tomorrow!



Kramar!

2009-07-02 @ 15:01:13
URL: http://supersanna87.devote.se
Postat av: Emmi

Grattis mompis! :D

Och herregud vilken läcker storasyster du har haha :)

2009-07-02 @ 18:42:31
URL: http://eemmiii,blogg,se
Postat av: Anonym

wiiiiiee..... Jag blir så glad av att läsa detta!!

Älsakr dig mitt hjärta!!!!!! Finns alltid här för er!!!



LOve you...

2009-07-06 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0