Vad är det som har hänt med mig???

varför kan jag inte sova??? =S
Jag brukar i vanliga fall inte ha några som helst problem att somna... Snarare tvärtom, jag brukar somna raketsnabbt!
Men tydligen inte längre...
Det började igår..(söndags, det är fortfarande måndag för mig...) Jag låg och vred och vände mig och irriterade mig på ljudet från Thomas dator... Hade dessutom konstiga typ kittlingar i benen...(???) Efter typ en och en halv timme vände jag på mig igen.. då inser Thomas att jag inte somnat ännu och tar av sig sina hörlurar och frågar varför jag inte kan sova.... han var förvånad, eftersom jag brukar somna så himla snabbt!
förklarade hur det låg till och varför jag inte kunde somna... då sa han att han kunde stänga av datorn och gå ut och titta lite på det han ville i vardagsrummet. och att han sen skulle komma och lägga sig igen. Ge mig lite tid att somna i fred lixom...
Sagt och gjort, medans han började fippla med filmen han skulle se så gick jag ut och tog en cigg... och sen hoppade jag i säng och lade mig... låg och skruvade lite på mig, mest för att det kändes konstigt att thomas inte låg bredvid mig och för att jag faktiskt har vant mig vid ljuset från datorn och det svaga surrandet... (det brukar vara mycket lägre än vad det var igår, igår lät den som en gräsklippare!!)... Men efter ett litet tag så lyckades jag somna..

Och nu likadant ikväll... WTF lixom?? Har legat och vänt och vridit på mig i en timme... men nu gav jag upp och gick upp och satte igång datorn... tänkte att jag måste sysselsätta mig lite, så jag blir tröttare och kan somna... kände mig lite småhungrig också... Thomas med... så han gick upp och gjorde några mackor till sig och sen var han även såå gullig och skalade två apelsiner till mig, så dom har jag nu suttit och mumsat i mig...
får se hur länge jag blir uppe idag... kommer nog vara vaken ett bra tag till iaf....

Tänkte kolla runt lite på möbler... alltid kul att fönstershoppa... vilket för övrigt borde heta skärmshoppa när man gör det via nätet, haha...

Är det någon mer än jag ute i den här cybervärlden som är vaken så här dags???? Vad har du för dig???

Kram Angie

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Hehe, jo samma här!

Åh, tack! :)

2009-01-13 @ 02:15:26
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: helen

Hejhej, jag behöver hjälp med att uppfinna.. Vad vill du ska uppfinnas för att du inte ska irritera dig? [ Jag kanske har skickat redan till dig, men nu kan DU vinna en pressent om jag gillar det Tack ] / H

2009-01-13 @ 11:24:47
URL: http://helens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0