Jättetrevlig dag igår!

Åhh vilken trevlig dag vi hade igår...
Dagen började med att vi fick goda nyheter.... Jonathan ska börja på dagis snart igen!! =) underbart, för han behöver verkligen det! och då kan jag söka jobb ordentligt också!!
Sen hade vi bestämt med Tomas och Linnea att vi skulle vara hemma hos dom kl 13, men vi blev lite försenade för vi ringde runt till kommunen osv.. Vi kom dit runt halv två ungefär...

Vi pratade en massa om allt och ingenting, jag och Thomas berättade om vad det var som hände i slutet på sommaren /hösten och allt runtomkring det...
Sen fikade vi i köket med alla barnen... =) Jonathan(som är 3 år och 9 månader) och deras två ofantligt söta döttrar Johanna (2,5 år) och Amanda (1 år och två veckor;-) ) Jonathan ville otroligt nog bara ha en kaka... sen ville han gå tillbaka till rummet och leka!! haha... och herregud, det var leksaker överallt kan jag säga!! haha!
Alla tre barnen lekte jättebra med varandra, Johanna knuffade lite på sin lillasyster, men sånt är ju normalt ;-)
Men Jonathan var iaf snäll mot tjejjerna =) Det var vid ett tillfälle då han råkade slå Johanna i huvudet när hon var i lektunneln, men det var nog inte med flit... Och sen tog han en leksan av Amanda vid något tillfälle, så hon blev jätteledsen... =( Lilla sötnosen... Hur som helst... Jonathan var väl hyffsat snäll iaf;-) hehe... =)

Här kommer lite bilder från gårdagen:
Lilla söta Amanda!

Sötnosen Johanna!!

Sööötnosen!! =)

Hon såg helt skräckslagen ut när Thomas klappade henne på huvudet, hahaha! =)



Tomas(Johanna och Amandas pappa) började bygga ihop en bilbana som barnen kunde leka med, meeen det var tydligen för komplicerat för honom;-) eller hur var det Tomas? haha... Det slutade i alla fall med att jag och Linnea byggde ihop den...Som jag har sagt förut: Tjejer är bäst;-)

Jonathan och Johanna tyckte bilbanan var jätterolig medans Amanda....

...Tyckte det var roligare att sitta mitt i och gärna på delar av bilbanan... hahaha... såå himla söt!



Thomas busade lite med en av deras katter....



Och det tyckte Amanda var jätteroligt! =) hihi


Vi hade som sagt jättetrevligt och Jonathan ville ABSOLUT inte gå därifrån när vi skulle åka hem.. haha...
Och det är ju bra på sitt sätt, eftersom då trivs han ju där = vi kan åka dit fleeera gånger, haha! =)
Hör ni det Tomas och Linnea?? Ni blir inte av med oss!! =) *ler*

Kraaaaaaaaam Angie  (Thomas hälsar också! =) )

Kommentarer
Postat av: Duracellpappan

Trevlig blogg.

Tack för titten på min blogg.

2009-01-15 @ 22:35:22
URL: http://duracellpappan.se
Postat av: Duracellmamman

Underbara bilder Gumman!!! Hoppas, hoppas att allt löser sig för er snart!!



Hur går det med husförsäljningen??!

2009-01-16 @ 00:44:39
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Annica

Hej hej!

Hittade hit via Duracellmamman!

Trevlig blogg, jag återkommer säkerligen. :D



Kramis

Annica

2009-01-16 @ 10:47:52
URL: http://min-stora-familj.blogspot.com
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi med ett gäng härliga fredags kramar!!



Trevlig helg!!!



Kramis!

2009-01-16 @ 14:38:45
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0