Hemma igen!

Japp, nu är jag hemma igen.. Har iofs varit det ett tag nu... haha...
Det var riktigt trevligt faktiskt! Vi träffas så himla sällan så det blir ju jätteroligt varje gång man väl ses och så har man massor att prata om också! =)

När vi kom dit så stod jag och Millan ute och rökte innan vi gick upp till bror...
Vi kom att tänka på att det inte kan vara det lättaste att bjuda oss på middag...
För vi är väldigt kräsna båda två....och vi ogillar olika saker, haha...

Bror hade ringt millan förut idag och frågat om hon tyckte om räkor.. och millan hade då sagt att hon älskar räkor! varpå niklas tyckte att det var jättebra, för det gjorde väl jag med? Millan förklarade att neeej det gör jag inte, haha!
Jag gillar inte räkor och en massa andra saker..... Millan gillar t.ex. inte champinjoner(stavning?), och inte heller lövbiff...
Så det kan inte vara så enkelt att laga middag till oss, för risken är stor att någon av oss inte gillar något av det som är i... haha...
Och sen kom vi fram till att det är konstigt också att vi är så underlånga(ett finare ord för överviktiga) som vi ändå är, eftersom vi är så kräsna... Hahaha... =)
Vi berättade för bror om akutbesöket i torsdags också.. eller ja, Millan började berätta och sen fick jag ta över... Millan tyckte det lät roligare när jag berättade om Hulken och lite annat också, haha! =)

Hur som helst, nu ska jag ta och krypa ner i soffan och titta på en film med Thomas... Mad Money, en komedi tydligen...

Har du sett den???

Kram Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0