GOD MORGON

GOD MORGON på er... =)
Dagen här hemma har börjat bra, vi alla är på bra humör, hehe... =)
Jonathan sitter och tittar på lejonkungen, och jag måste erkänna att jag är jätteglad att han har börjat titta på den/tycka om den, för jag älskar lejonkungen!! =) Jonathan har aldrig velat se den, men häromdagen så ville han det.... och den är ju såå bra, hahah!! =) Vad tycker du om Lejonkungen??

Idag ska vi nog faktiskt äntligen börja rensa i källaren... Jag började ju för några månader sedan, men hann inte ens gå igenom en tredjedel... Så det tänkte jag att vi skulle göra idag.... Och nej älskling, du har inget val ;-) haha...
Vi har ju en massa skräp också, och mer lär det ju blir... Så det kanske blir att vi åker en vända till tippen också... Och om vi gör det ska vi åka förbi ett annat ställe också, jag ska lämna något... ;-) Vill göra det i största hemlighet, så skriver inget mer om vad det är eller vart jag ska lämna det... =)

Sitter just nu och lyssnar på en gammal låt... Hassan pratade om den häromdagen, då kom jag ihåg den och laddade ner den... Denna! (inte den bästa inspelningen, men hittade ingen annan.. och på den här är det ju faktiskt live... ;-) )





Det finns också några versioner som har blivit omgjorda, som också är bra....
T.ex. denna:


Vet inte riktigt om det funkade som det ska när jag la in videorna nu... men vi får se! =)

Vad ska du hitta på idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0