Dags att flytta??

Under hela dagen igår har det inte gått att kommentera mitt senaste inlägg...
En av mina läsare, Johanna, uppmärksammade mig på det då hon istället kommenterade i inlägget under det senaste...
Förstår verkligen inte vad problemet är...

Börjar hur som helst bli väldigt trött på blogg.se och alla dessa problem hela tiden!!
Kanske dags nu för mig att på allvar börja tänka på att flytta bloggen...???
Någon som har något bra förslag på vart jag ska flytta den i så fall??

Anyway, igår vart det inte mycket gjort i källaren... haha...
Vi åkte via Östberga, där jag lämnade ett par örhängen i Majas brevlåda.. Hittade dom häromdagen och jag vet att hon(om jag inte minns helt fel) tycker väldigt bra om dom... Och oavsett hur det är mellan oss och allt som har hänt, så är jag inte elak.. Varför ska jag då slänga dom istället för att åka förbi och lämna dom? Finns ingen som helst anledning! Tror hon blev glad i alla fall...=)

Efter det så åkte vi och hämtade upp Millan och sen tillbaka hit... Vi fikade lite och Millan packade ner några av jonathans leksaker som har stått nere i källaren, för hon vill ha leksaker hemma hos sig, som jonathan kan leka med när han är där...=)
Min svåger (Thomas lillebror) Adam och hans tjej kom hit också, trevligt!! Var länge sen vi träffades och Linnea(adams flickvän) hade vi aldrig träffat innan... Hon var jättetrevlig! Vi satt och målade med Jonathan (jonathan målade, vi tittade på haha) och försökte lära honom färgerna...

Får blogga vidare sen, måste sätta igång här hemma nu!

Hur har din helg varit???

Vi får hålla tummarna nu för att det går att kommentera... *suck*

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Det går att kommentera =)

Det va väldigt snällt gjort av dig att lämna örhängerna till maja =)



Puss puss love you

2009-01-25 @ 17:28:59
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej



jag gillar blogspot som fan, aldrig haft nåt problem med dom

2009-01-25 @ 18:38:53
Postat av: johanna

Ja, blogg.se har haft alt för mycket strul nu de senaste veckorna tcker jag..tråkigt... :( har oxå funderat på byta...men då är det ju det man skall sätta sig i en helt ny sak.... tålamodet är inte det bästa! =)

2009-01-25 @ 18:51:15
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0