Angående mitt inlägg igår

Det handlar om den här idioten som håller på och sabotera husförsäljningen... Vissa av er kanske förstod det, men en viss person ansåg att jag var omogen och bör växa upp (läs kommentarerna på förra inlägget)
Den personen valde att vara anonym, fast h*n är inte så anonym för mig, jag vet vem det är...
Tråkigt bara att du inte kan stå för det du skriver!

Som sagt, han som håller på att sabotera husförsäljningen, har inte slutat som vi trodde där ett tag... Nej nej, han har trappat upp och blivit värre än någonsin!! Igår googlade jag och Thomas hans namn och herregud... fick hur många träffar som möjligt!! Flera sidor där det står om honom och det står också att han har över 1200 olika alias som han använder sig av... varav två av dom har vi redan kommit i kontakt med....
herregud, det är fan så att man blir lite mörkrädd asså... Jag vet att jag inte får skriva ut hans namn här i bloggen, men jag önskar det, så ni kunde googla och se själva... fy fan...

Och till dig, du ''anonyma'': Det kanske inte var en så mogen formulering, men du anar inte hur mycket problem vi och vår mäklare har fått pga den här killen. Vi vet exakt vad han vill, men vi accepterar inte det och vi accepterar definitivt inte att han polisanmäler vår mäklare, anmäler henne till fastighetsmäklarnämden, trakasserar såväl oss som intresserade spekulanter. Och efter det vi fick veta igår, så är det fanimej nog nu!! Om du inte kan förstå det, och anser att jag är barnslig, så tror jag att du behöver gnugga geniknölarna lite och se om bitarna faller på plats....!

Kommentarer
Postat av: S.

Usch vad läskigt med sådana människor!

2009-01-21 @ 13:41:13
Postat av: johanna

oh håller han på fortfarande? vad jobbigt :( länge sne jag läste här ists...men trodde han skulle lägga av! :(

2009-01-21 @ 14:25:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: johanna

åh verkar vara en lätt(mycket) störd människa!! :( Hoppas polsien kan göra något åt det!! och att ni då på nått sätt kan få skadestånd!

2009-01-21 @ 14:38:32
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Suck är han igång igen :-(



Vad gör han nu??!



Tack för alla fina kommentarer de senaste dagarna!!



Kramis!

2009-01-22 @ 01:31:44
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Dedde

Samla all info... det går nog att spåra honom och vända det emot honom. Precis på samma sätt!

2009-01-23 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0