Lycklighets-testet

Var inne på Annas blogg och hittade en rolig lista...

Lycklighets-testet
[ X] Du har en pojkvän/sambo. Jag har en man...=)
[ X] Du har ett eget rum/lägenhet. Jag äger 1/3 av vårt hus...
[X] Du har en mobil.
[X] Du har en iPod/MP3 spelare.
Någonstans i all röra....
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[X ] Det finns en pool på din gård.
På min tomt ja...
[X ] Du klär dig som du vill.
[ ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ X] Det finns en dator/laptop i ditt rum/lägenhet.
[ X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
Kan jag ju omöjligen svara på eftersom jag aldrig vet när det ska hända saker som får mig att gråta...
[X ] Du får lyssna på vilken musik du vill.
[ X] Ditt rum/lägenhet är stort nog för dig.
Ehh,ja, lite för stort!
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[X ] Du längtar till skolan/jobbet.
[/ ] Du önskar inte att du var någon annan.
Det blir en halv poäng där, för det har faktiskt hänt...
[ ] Du spelar någon sport.
[ ] Du brukar göra något efter skolan/jobbet.
[ ] Du äger en bil.
[ X] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[/ ] Du är nöjd med ditt utseende.
En halv poäng även där....
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[X ] Du vet vad som händer i världen.
[X ] Du bryr dig om folk.
[X ] Du är nöjd med ditt liv.
[X ] Du kan mer än ett språk.
[X ] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[ ] Du har inga "fiender".
[ X] Du är en ganska snäll person.

Total: 19:)
-----------
Total : 0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Ps. Vill du också kunna läsa min riktiga blogg? Skriv då en kommentar och glöm inte bloggadress och email adress!
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0