....

Det finns så mycket som jag vill säga, som jag vill berätta om..
Meen kan inte göra det riktigt ännu! Mina närmsta vänner vet vad allt handlar om och det räcker så just nu.
Men så fort allt är klart ska jag skriva om det här i bloggen också.. :) kanske... =P

Den senaste tiden har livet svängt om ordentligt.. Vissa bra saker och vissa dåliga... Men allt ordnar sig nog på ett eller annat sätt i slutändan... :)

Men fortfarande finns det vissa saker som jag inte riktigt förstår egentligen, som jag skulle vilja ha en förklaring på.. Absolut inte nödvändigtvis för att det skulle förändra något, men jag skulle vilja veta anledningen till att det blev som det blev... (Eller kanske ska säga: ... anledningen till att det INTE blev så som det kanske hade varit trevligt om det blev? *asg*)


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


♥♥♥ Jag vet att jag ser ut som ''hej-kom-och-hjälp-mig'' , men jag väljer att ignorera det då min älskade son är väldigt fin på bilden!! ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu ska jag förklara för dig. mannen stoppar in sin penis i kvinnans vagina och efter ett tag så kommer vit gegga ut. och där är så fiskar som simmar upp till kvinnans ägg. och kvinnan blir med barn. Känns det bättre nu med denna förklaring??



Så tro inte på allt Tomas försöker lura i dig

2009-08-31 @ 21:20:28
Postat av: Veronica

Jätte jätte fin bild, även du är jätte fin!!!!!

Tack för en trevlig fika stund idag och jag är så himlans glad för er skull men jag är mest glad över att vi numer är grannar!!!!! Happy me lixom!!!!

Pöss på dig!!!

2009-09-02 @ 13:35:48
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Steffie

Hahha mamma det ser verkligen inte ut som det på bilden ;) hoppa sni har det bra i .... Ja ni vet.. vet inte iafll jag får säga det på din blogg. Men jag skanar er enormt mycket. Förlåt för att jag inte kom förbi i veckan men jag har haft fullt upp.



Älskar er,syns.

Puss puss<3

2009-09-03 @ 19:51:59
URL: http://steddy.blogg.se/
Postat av: Millan <3

vad är det du vill veta???? Jag vill veta!!!!



Bilden är UNDERBAR på er båda!!! <3

2009-09-10 @ 22:06:34
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0