Lugn igen...

Japp, nu är jag lugn igen... blev riktigt jävla förbannad på den där jävla datorn igår..
efter att jag skrev inlägget började den fucka ur TOTALT, musen funkade inte som den skulle och inte heller tangentbordet... inget funkade... jag var inte långt ifrån att kasta ut den genom fönstret =)
Stephie satt bara och tittade och skrattade åt mig! haha

anyway, idag har jag städat lite här hemma, ska fortsätta imorn...
har i alla fall gjort det viktigaste:
 BYTT DATOR!!! =)
Nog för att min knasar till sig ibland, men det går att hantera... jag kan gå ut och ta en cigg för att bli av med irritationen, och när jag kommer in är allt lugnt igen...
men den som Thomas nu får ha för att titta på sitt jävla star schmek innan han somnar, den driver mig till vansinne!
igår när jag skulle gå och sova var jag fortfarande irriterad och förbannad på den satans jävla burken... hahaha...

Nu har jag som sagt min älskade dator igen, där jag kan tömma kameran när jag vill och HUR ENKELT SOM HELST,  och samma sak med mobilen... så jävla nöjd med min dator! =)

Bilder från dom senaste dagarna kommer komma upp imorgon tror jag... Orkar inte fixa med det nu, för nu ska jag,Stephie och Alex titta på MAMMA MIA! =)

Kommentarer
Postat av: stephanie

mamma jag tycker det oxså! eee men men nu kommer vi ju få se om lite utav filmen igen elr ??

Aja jag är gla datt jag är din styvdotter när alex kom så såg det ut som om du ville att hon skulle hem igen och byta skor !

när vi städada i dag så pratade du med om hennes skor och att hon inte borde ha sona för hon är för liten !



Jag tror att hon kommer få problem med hennes fötter när hon blir äldre elr vad tycker du mamma !

Du vet när jag var mindre så du vet när jag kom hem med klakskor så sa du och moster millan att jag fick inte ha dom och det hade du rätt i mamma!

Du har lärt mej mycket sen du och pappa blev i hop för 6 år sen du ahr lärt mej vad som är rätt och fel



puss puss MVH: steffi din dotter :)

2008-10-11 @ 22:39:55
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: Maja

Miss you!! <3

2008-10-15 @ 08:57:48
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0