Mmmm

Var och handlade middag förut.. frågade jonathan vad han ville äta och han svarade tacos! och det tackar jag sällan nej till,så jag tyckte det var en bra idé! för några timmar sen åt vi och jag är fortfarande ganska mätt.. det är så jävla gott med tacos! =)

Stephie åkte till sin mamma idag igen, nu i helgen ska hon prata med sin mamma om att flytta dit så fort som möjligt, och antingen byta skola på en gång, eller åka buss till skolan här fram tills dess att hon kan byta skola... vi får se hur det blir...

nu ligger jonathan här bredvid mig och dricker välling, när jag lagt honom ska jag ta en dusch och tvätta håret med mitt nya shampoo och balsam, köpte Niveas nya idag nämligen... får se hur bra det är =)
När jag duschat tänkte jag titta på en film, antingen Over her dead body eller White coats.
har du sett någon av dom? Vilken tror du e roligast?

Nu har nonis druckit upp vällingen, så nu är det dags att borsta tänderna och sen hoppa i säng! =)

kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Millan

Gumman, du ska se White coats, för den andra skulle jag vilja se =P

Puss puss

2008-11-07 @ 22:27:28
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0