Lång dag!

Japp, det har varit en ganska lång och tung dag idag, men jag känner mig nöjd med vad vi gjort!
När jag och Jonathan vaknade och ätit frukost åkte vi hem till Tina, gav henne duschdraperikrokar så hon kunde hänga upp sitt nya duschdraperi =)
Hon var hundvakt åt en OTROLIGT söt liten vovve! en ljus amstaff med svart svans! jättegrym var det!
och hon var verkligen huuur söt som helst... 15 veckor gammal!
När vi åkte från Tina åkte vi till min mamma, skulle lämna en sten som är hennes, som Jonathan snodde när vi var där sist,haha!  vi tog en cigg och pratade lite, jag beklagade mig över vårt golv, att jag inte visste vad vi skulle göra osv...
då föreslår hon ett sätt vi skulle göra på och jag tänkte att det skadar ju aldrig att prova... så jag fick en burk med träolja...
när vi kom hem provade jag att kleta på lite på golvet och såg direkt en liiiite liiiiten förbättring...
väckte thomas och ville att han skulle bekräfta det jag tyckte jag såg...(förbättringen då) och det såg han!
så jag körde på och behandlade hela ytan som var ganska förstörd... och ta mej fan det blev fanimej bra!
det var några få fläckar där det var som värst, så där har jag kladdat på lite till! kommer bli SVINBRA!
Thomas vaknade runt 14 och vi satte igång att röja..
vi har kommit väldigt långt, nu är det bara lite småplock kvar i kök & vardagsrum.
jag har även städat och rensat i vårt badrum idag, så det är klart!
imorn ska vi ta ungarnas rum och källaren och lite i trädgården.... sen är vi klara! =)

det känns som att vi håller på å flyttar nu, men det är ju inte det vi gör! haha.. nu ska vi ju till att börja med få det sålt! =)
jag trodde att det skulle kännas jobbigt att börja fixa med allt, alla känslor som finns i huset... men det känns enbart bra.... har varit för mycket dåligt som har hänt här tror jag...
så nu när vi flyttar börjar vi om från början! =)
Jag,Thomas och Jonathan! <3


Bilden faller definitivt inte i kategorin FINAST! Men gud jag älskar dessa pojkar! =) Ni är mitt allt! <3


Jag är heeelt slut just nu, ska därför ta och hoppa in i duschen tror jag och sen i säng! Ska bli skönt!
Men bloggar säkerligen igen imorgon! =)

Hur har er lördag varit?
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0