Åhhh, blir så irriterad på mig själv!

Varför ska jag ta så lång tid på mig mellan varje inlägg? Hinner ju hända hur mycket som helst och det kommer ta hur lång tid som helst att skriva om allt! *gaah*


Ska väl försöka ta det här väldigt kortfattat då....

Jag har börjat jobba! Och jag trivs som bara den! Nu har det varit lite intriger och grejjer som hänt på jobbet den här veckan, men det har resulterat i att jag nu kommer jobba heltid dom kommande 4 veckorna..! Jättekul verkligen, då jag som sagt trivs fruktansvärt bra! (själva intrigerna var ju inte ett dugg roliga, men det faktum att jag kommer jobba heltid är kul... inte orsaken till det dock, men.. ja, ni fattar! inget ont som inte har något gott med sig eller vad brukar man säga? :S )

Jättesuddig bild, men är arbetsklädd iaf! ;)

27e augusti: Grönan med bästaste Linnea! ♥♥♥
Vi hade verkligen hur roligt som helst, helt sjukt att man blir som ett barn på nytt när man är på grönan! haha!
Vi åkte ALLT... Insane var grymmare än grymmast! haha... Linnea fick mig även att åka FRITT FALL!!! Och Fritt Fall TILT!!!!!! =O Helt sjuukt egentligen, haha! (bildbevis på det kommer;) )
Hade som sagt hur roligt som helst och vi bestämde ganska omgående att det ska vi göra om igen nästa år! ;) =) Älskar dig Nea! ♥♥♥


Vi har flyttat! Två gånger dessutom!
Kontraktet på lägenheten vi hyrde i andra hand gick ut. Vi sökte förstahandskontrakt här där vi nu bor och fick faktiskt det.. Efter en hel del om och men iofs, men det viktiga är att vi nu bor här!
Men tillträde här var inte förns 1a september... men han som ägde lägenheten vi hyrde ville ha tillbaka den snabbare, så vi bodde under 3 veckors tid hemma hos min mamma! Är henne evigt tacksam för att vi fick bo där, vet inte vad vi hade gjort annars!


Nu gick det inte att ladda upp bilder längre :S :(
nå fel på blogg.se så får fortsätta blogga någon annan dag!
är ledig i helgen iaf, det ska bli rätt skönt, för jag kommer jobba hela nästa vecka förutom torsdag tror jag det var... :)


Ps. Vet inte om du läser det här Mikaela, men jag tänker på er och hoppas du mår bättre snart, kan inte ens föreställa mig hur du mår just nu och allt du går igenom..! :( Älskar dig och som jag skrev i sms:et så är det bara att ringa om du behöver prata, jag finns här!! Oavsett vilken tid det än är! ♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0