Tidig morgon

Det är härligt att vakna innan väckarklockan börjar ringa:) Det har inte blivit många timmars sömn inatt, då Jonathan har vaknat flera gånger.. Min lilla(lilla och lilla,han är 4 år och 6 månader idag!) Älskling är sjuk:( tyckte att han var väldigt gnällig igår,sen somnade han när jag stod och lagade mat. Gick då in för att byta på honom och kände att han var kokhet! Tog tempen och insåg att han hade 39.7 grader:( Så han är sjuk stackarn:( Jag känner mig inte heller helt hundra frisk,men ska nu ta och hoppa in i duschen för att få upp värmen lite, sen åker jag iväg och jobbar...:) Ha en trevlig dag! Kram Angie

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nämen lilla killen!!!!! Ge honom en krya på dig kram från mig!!!!

Jag tänkte ju höra om du hade lust att gå en promis på 60 min.... men vi får väl ta det när Noonis är bättre :-)

kram

2009-10-06 @ 10:25:11
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0