Pass!!


Nu räcker det.
Det finns en gräns för hur mycket skit jag tar.
Och du har just fyllt upp bägaren så det rinner över!
Radera mitt nummer och ta aldrig mer kontakt med mig!
Sköt du ditt så sköter jag mitt!

Om det inte passar sig annat än när det passar DIG att vara min vän, så kan jag med glädje stå över!
Med ''vänner'' som dig behöver man fan inga fiender!!


Som sagt: radera mitt nummer, radera mig.





Jag bryr mig inte längre.









Till er andra(som inte ska ta åt sig av det här): Hoppas ni får en trevlig helg! :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man ska ha riktiga vänner, dock finns det få av dom men falska vänner = fiender bakom ryggen.

På söndag har jag lite ledig tid, vill du leka med mig & barnen då? eller jobbar du?

Kram

2009-10-16 @ 20:14:40
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Hahahaha, kom precis på att du "snott" mina ord.... ;-) Älskar dig gumman <3

2009-10-16 @ 21:06:07
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0