Broken

Jag och Thomas har flyttat många gånger under våra sju år... (Nu är det dock slut med det, tack och lov! ;)  )
Trots att vi kanske borde ha ''vanan inne'' så har det aldrig gått sönder så mycket saker som det gjorde den här flytten...
Får se om jag kommer ihåg allt nu när jag tänkte skriva en lista..
* En soffkudde fick sig en reva så det blev ett litet hål..
* En golvlampa
* En bordslampa(min FAVORIT!!:'( )
* Tavlan med vårt förstorade bröllopsfoto
* En tavla till(förstoring på en bild jag har tagit)
* Vår spegel
* En byrå
* En liten hörnhylla

Hmm.. det är det jag kan komma på... fan, vet att jag säkerligen har glömt något... :S
aja, skitsamma... så jävla tråkigt inlägg egentligen, men vafan =P  haha =)

Imorgon blir det jobb 15-22 och sen är det jobb 6-14 mån-fre... Ska försöka hinna med och åka iväg och sola efter jobbet någon dag, har ju ett solkort från back in the days när jag och syrran åkte och solade solarium varje fredag, som jag tror att jag har några minuter kvar på... får se om och när jag hinner och orkar det :D haha

Igår var jag hem till mamma efter jobbet, hon klippte mig.. :) Ingen större förändring, hon tog bort det slitna bara... Så nu är håret fräscht igen :) haha... Nu ska jag fan spara ut håret, jag VILL ju egentligen ha LÅNGT hår.. Är jätteduktig och sparar under hösten,vintern och halva våren.. Men när det börjar bli varmt där på våren får jag något psykbryt om att jag vill ha kort hår... Mamma kapar håret och dagen efter TOK ÅNGRAR jag mig.. Men nu har mamma lovat att hon inte ska klippa kort nå mer, oavsett hur mycket jag än säger att jag vill det... haha :D

Idag när vi vaknat till liv åkte vi iväg, först till Ok och fikade och snackade skit med Tina :) hehe..
Sen for vi hem till min mamma, Thomas skulle hjälpa henne att koppla in hennes digitalbox och mamma skulle sy in mina arbetsbyxor... :) När jag kom hem till henne igår sa hon nämligen: vi måste sy in dom där... så där kan du ju inte se ut... ! haha... :D
Sagt och gjort, hon är GRYM och sydde in mina brallor 8 cm.. Hade behövts mer, MEN det gick inte utan att hon skulle behöva sy om hela brallan lixom... Och det funkade ju inte riktigt.. Men jag är jävligt nöjd, äntligen sitter dom hyffsat bra iaf! :D haha...

Kände mig så uttråkad efter att vi varit hemma hos mamma, så bestämde mig för att jag skulle baka... Skickade mms till tina med en bild på ingredienserna och skrev: gissa vad jag ska göra snart? ;) varpå hon svarade att om jag ska baka så måste hon tyvärr komma... hahaha :D knäppisen :)
Vi har nämligen båda två gått och varit jääävligt sugna nu i flera dagar (jag längre, hon efter att hon såg en bild här i min blogg häromdagen;) ) så nu blev det gjort... MYYYCKET gott måste jag erkänna.. :)

Nej, fan vad jag svamlar på..

Thomas är iväg och jobbar och jag ska nog ta och krypa ner i sängen nu.... :)





Natti natti gott folk.
Vem är du förresten?

Lämna gärna ett fotspår innan du går!! :)



















Kommentarer
Postat av: Millan <3

Jag är din syster som älskar och saknar dig MASSOR!!!!

2009-10-04 @ 00:21:24
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Kim

Kimpa, får lite dåligt samvete för att ja inte blogga igår som jag sa :( ska försöka göra de nu :-)

2009-10-04 @ 08:13:47
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Veronica

Veronica..... din granne :-)

2009-10-04 @ 21:48:18
Postat av: Radenka

Jag är en som gillar att läsa din blogg :)

2009-10-05 @ 20:19:45
URL: http://nicnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0