Fredrik...

.. Lundahl på Tele2 hittade till min blogg igår tydligen... :)



Man ser nog inte vad det står eftersom bilden av någon konstig anledning blir jätteliten, det står iaf:

''
Postat av: Fredrik Lundahl/Tele2

Hej, vi är verkligen ledsna över de problem du fick igår till följd av de störningar vi hade i mobilnätet under onsdagens eftermiddag. Vi hade ett problem i en signaleringsnod vilket innebar att vissa kunder upplevde en spärr när de försökte ringa.

Återigen beklagar vi att du drabbats av störningar men hoppas naturligtvis att du trots detta fortsätter att vara kund hos oss. Fredrik Lundahl på Tele2

2009-11-19 @ 17:30:00 ''


Oväntat måste jag säga! haha! :) Men trevligt.. :)
Självklart kommer jag fortsätta vara kund hos Tele2, gillar Comviq Kompis 195 :D haha!
Nejrå, men jag är faktiskt nöjd med Tele2 - SÅ LÄNGE DET FUNKAR ;P




Nu ska jag snart ta och bege mig hem till min älskade vän Linnea, vi ska mysa ner oss i hennes soffa och titta på Twilight! :) Imorgon ska vi på dejt hon och jag, hon ska bjuda mig på middag + bio (nya Twilight såklart)! Underbar födelsedagspresent hjärtat! :D




Kommentarer
Postat av: veronica

älskar dig, saknar dig massssssor.. vi ska oxå ut du o jag... puss, hoppas vi ka ses i veckan.

2009-11-20 @ 23:06:09
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0