Only God can judge me..


Men eftersom jag inte tror på Gud så kan ingen döma mig, så det så!


Men om du absolut vill döma mig, gör det för i helvete inte innan du vet allt.
Döm mig inte innan du vandrat en mil i mina skor!!


(I'm just saying..)






Jättegammal låt som jag kom att tänka på häromdagen.. *nynnar*

The slightest touch and I feel weak
I cannot lie
From you I cannot hide
And I'm losing the will to try
Can't hide it
Can't fight it
So go on
Go on
Come on
Leave me breathless
Tempt me
Tease me

Någon som känner igen den? :) Vilken är det? ;)
Utan att fuska! :P



24 dagar kvar!! :D

Kan ju sluta hur som helst.. :)
Men skoj ska det bli oavsett hur det slutar :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker mig känna igen första kommentaren ;) Jag skrev lika på facebook för ett tag sen :) Men de är sant också! Puss o kram S

2009-12-02 @ 12:13:17
URL: http://cosmopolitan.se/blog/sofie
Postat av: Niklas

http://www.youtube.com/watch?v=2eBkXXSbwlE



För enkelt. :P

2009-12-09 @ 04:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0