Happy

Jag är på så extremt bra humör idag. Har varit det i flera dagar och kan egentligen inte sätta fingret på vad det är. Känns bara så jävla bra!!

Vet inte om det är för att sommaren är på väg kanske? Att jag har underbara vänner?
Något som jag vet har en del i min lycka är min viktminskning! Har ju inte bloggat på ett tag, så har inte skrivit något om det =)
Men jag har lyckats gå ner 18 kilo (!!) sen den första januari!!! Det är rätt mycket, Jonathan väger typ 17-18 kilo!! =) Sweet! Och jag fortsätter ner!
Har lyckats ta mig ur mitt sockerberoende, dricker inge cola(kan inte, tycker det smakar skit!) och har slutat med socker i kaffet! Under januari och halva februari åt jag Reductil, men vi hade inte råd att hämta ut mer så jag bestämde mig för att försöka gå ner i vikt själv och det har gått jävligt bra! När jag slutade med reductil hade jag lyckats gå ner 8 kilo, så 10 kilo har jag fått bort helt själv! Underbart! Är faktiskt jävligt stolt över mig själv!! =)

Jag har som sagt underbara vänner. Jag och Maja har som jag redan skrivit om(tidigare inlägg) börjat umgås igen. Vi har pratat ut om allt och kommit förbi det. Det tråkiga med allt är att allt som hände var egentligen ett missförstånd. Det vi borde ha gjort var att prata ansikte mot ansikte istället för via nätet. Hur som helst, vad som hände och inte är egentligen så jävla oviktigt för oss nu, vi har som sagt tagit oss förbi det. Och lärt oss en hel massa på vägen också! =) Älskar dig stjärtat!!! ♥♥♥

Älskar min älskade vän ♥Tina♥ oerhört mycket! Hon går igenom en hel del som är lite jobbigt just nu, men jag hoppas att du gumman vet att jag finns här för dig! Oavsett vad det gäller! Kommer alltid ställa upp för dig! Älskar dig massooorrr!!!! ♥♥♥

Jag och min kära syster Millan träffas inte alls ofta, men jag måste bara skriva att jag är sååå glad för din skull!! Skönt att se att du är lycklig! Är glad för er bådas skull! =) Önskar er all lycka! =) Vi får ta och ses snart igen! =) Älskar dig!! ♥♥♥

Nej, nu ska jag ta och fortsätta njuta av livet, vi har fortfarande en massa problem och fortfarande inga som helst pengar. Men jag känner mig glad och positiv i alla fall, helt sjukt egentligen! och så jävla olikt mig!! Men sen så är det ju mycket som förändrats med mig också, och det är ju alltid bra med lite förändring! =)

//Angie

Kommentarer
Postat av: *Maja*

Underbart att du känner så stjärtat! Du lyser upp min dag genom ditt stora leende! Älskar dig, och har ALLTID gjort! <3

2009-05-15 @ 12:03:23
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Erik

"Underbart att du känner så stjärtat!" << Stjärtat?!?!? :O





fniss :D



2009-05-15 @ 13:16:37
Postat av: Emmi

Vad harligt att du mar bra :D

Skona kanslor!!



Nu ska jag hem till sverige :D

Kram

2009-05-15 @ 13:20:23
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Kusinen Sanna

Åh vad glad jag blir att du mår så bra! Gud vad du är duktig som gått ned så pass mycket. Grattis!! Vi måste ses snart, jag kan ju slå dig en pling när jag ska in till skolan igen =)



Kramar

2009-05-15 @ 13:27:03
URL: http://supersanna87.devote.se
Postat av: viiris

Du är sååååååååååååå duktig. Goooo Girl. Jag förtsår dig precis. Bara av en viktminskning så mår man mycket bättre!!!

Du är super duktig fortsätt så!!!!!

GOO ANGIE, GOO Angie!!!!!

Trevlig helg!!!

2009-05-15 @ 13:27:42
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag älssssskar dig hjärtat!!!!!! Tack för att du finns!... Vet inte vad jag hade gjort utan dig?!!

Puss o Kram

2009-05-15 @ 16:58:56
Postat av: Therese Marie

Jag är så otroligt stolt över dig.. För varje gång vi träffas ser jag en otrolig utveckling av din vikt !! :D bra kämpat =)



Tack så jätte mycket syrran för dina kommentarer, du glädjer mig något enormt.. Jag älskar dig verkligen..



PS: det här med Martin (30+), Det blir ingenting, jag är inte stark nog.. tyvärr..



MEN JAG LEVER VIDARE, !!

2009-05-16 @ 10:07:13
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja de e skoj å leka me bullarna :-)

Ne bananen såg inte så god ut men de gick ner iaf :-)



Varför döpte ni inte Jonathan?? Nå speciell anledning eller???



Allt bra annars??



kramm

2009-05-18 @ 11:08:35
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: veronica

dax att uppdatera kanske ??????????? ;-)

2009-05-27 @ 15:04:39
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0