Snott från syrran =)

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note.
Byt ut svaren till dina egna!
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Jag hade ingen mottagning

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? OMG...

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Hej Kusin!

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? Haha, Otto är här...

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?  Jag tänkte iaf fråga olle om mitt och Mr T's kk-förhållande är normalt...

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Dom sket i mig.

7 Vad vill du höra mest av allt? Vet inte, snart.

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet? Jag ska vara med

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Slå på The Voice!

Kommentarer
Postat av: Marina

Kul grej =D Ska lägga in den sen..

Du har fått en Award inne hos mig..



Kram

2009-03-19 @ 11:58:13
URL: http://marinasmemories.wordpress.com
Postat av: Marina

Har nu gjort den.. Nu har du en utmaning hos mig



Kram

2009-03-23 @ 20:27:03
URL: http://forsfolket.se/wordpress
Postat av: Mamma Melissa

Men vilken kul utmaning! Kan verkligen bli heltossigt!:.)) Bäst var ju den med fienden... Otto är här... Otto måste vara fasad;.)

2009-03-25 @ 19:22:46
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0