Massor att göra!

Ja det är nog bara förnamnet egentligen.. Har verkligen hur mycket som helst att göra här hemma..
Det är ju först nu som jag kan lägga tid och energi på att komma iordning här hemma.  =)

Till att börja med kan jag ju berätta lite om gårdagen..
Pratade med Maja på msn och vi kom överens om att jag skulle komma över med henes grejer som blev kvar hemma hos oss innan vi bröt kontakten.. Sagt och gjort, jag åkte över dit.
Det var väl lite blandade känslor till en början kan jag erkänna. Visste inte riktigt hur det skulle vara att träffa henne igen, efter allt som vi gått igenom.. (Både bra och dåliga saker)
Men både hon och jag känner att det inte finns någon anledning för oss att bete oss som främlingar mot varandra. Ingen av oss vinner heller något på att vara elak eller så..
Vi drack kaffe och satt och kedjerökte lite på hennes balkong. Vi pratade en hel del om allt och ingenting, vilket faktiskt kändes skönt. Vi har ändå väldigt mycket historia, vi har varit väldigt nära varandra och hon har betytt väldigt mycket för mig, så det kändes helt naturligt att faktiskt bete sig som vuxna människor och kunna prata.
Så Maja: Tack för igår, det var trevligt!

För att återgå till rubriken då; som sagt så har jag inte haft tid att komma iordning här hemma, men nu ska jag sätta igång.. Och tro mig, det behövs verkligen!
Vårt vardagsrum är fullt med kartonger och grejer! Hur mycket grejer som helst, trots att jag har rensat och slängt typ 95% av allt vi hade i källaren!! Vi har slängt totalt 18 kubik(två skåpbilar FULLA) med skräp!! helt sjukt!!!
Trots det så ser vårt vardagsrum ut så här:




Och Jonathans rum ser ut så här:

Jonathans rum brukar vara stökigt, men nu är det faktiskt EXTREMT... haha... Sen nu när jag var inne där för att fota så såg jag något som smälte mitt mammahjärta lite...

På hans lilla bord har han en (jääätttegammal) bild på mig! Han måste ha hittat den i någon av lådorna i vardagsrummet... haha... sötnosen! =)

Nej, nu måste jag sätta igång, som ni ser så har jag en hel del att göra! =)
Kram Angie

Kommentarer
Postat av: Kim

ojojoj de ser inte kul ut.... Men shit att man kan ha såååå massa att slänga e ju HELT sjukt... haha.... Blir väl så när man bor stort... saker kommer fram ur alla vrår.....

Hoppas de går bra iaf :-)

2009-03-31 @ 11:28:51
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Virris

ojj.. ni har att göra!!!!!

usch snart ska jag oxå ner med allt i lådor och sen upp med allt... blää vad tråkigt!!! men skönt när man fått ordning på allt!!!

Vi får ta och fika snart!!!!

Bara komma förbi Salem om du har tid!!

kram

2009-04-01 @ 12:58:00
Postat av: Virris

Hej!!

Jag hade gärna fikat imorgon men jag har FULLT upp, jag måste till Huddinge och inskaffa lite saker + att jag måste förbereda dopet och ringa lite samtal.

Sen tror jag även att Celine är på väg att bli sjuk...

Nästa vecka har jag fullt upp på måndag & på tisdag ska vi till banken ( håll tummarna ) och på onsdag ska jag till bvc med alla 3.... alla ska vägas och Celine och Cindy ska få spruta!

På torsdag kanske? är ert dagis stängt då?

kram

2009-04-02 @ 18:41:36
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Hej



Ni ser ut att ha en hel del att göra :)

JAg lägger till din blogg på Bloglovin så att jag kan fortsätta följa dig. Har ju lovat att känna alla när ni kommer till Mammablogg Galan, så jag har fullt upp med att läsa bloggar!



Kram Wojtan

2009-04-05 @ 21:16:07
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Sessan ☆

LYCKA TILL med organisering ;D



Jag blev väldigt charmerad av att han plockat fram bilden av dig & satt fram♥ Vilken juvel!!



Kram & önskan om en härlig vecka

2009-04-13 @ 20:14:20
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0