Trevlig måndag =)

Igår sov Jonathan hemma hos min mamma, så jag och Thomas var helt barnlediga... =) Sist Jonathan sov hos min mamma så höll vi ju på att städa som tokar inför visningen, så då kändes det inte lika mycket att vi var barnlediga... men igår så... =) Thomas tyckte det var för tyst när Nonis inte var hemma, men jag bara njöööt =) hihi
Vi ängade kvällen åt att spela kort och sen snackade Thomas i telefon ett bra tag... haha..
Sen ägnade vi oss åt lite välbehövligt Angie & Thomas mys... =)

Idag när vi vaknade så började vi göra oss iordning på en gång, sen åkte vi iväg.. thomas släppte av mig hemma hos Millan och Dedde, så jag kunde fika lite med dom innan det var dags att hämta Nonis =)
Dedde skulle hämta en lastbil så vi åkte till nåt ställe i kungens kurva typ, släppte av dedde där, sen körde jag hans bil hem till honom... Det sista dedde sa var att jag skulle köra försiktigt... Haha!
Så fan heller, jag satt ju i en liten go kart!! =) Asrolig bil att köra! dessutom är det manuell och det är alltid roligare med manuell... man KÖR bil på riktigt då ju... med automat sitter man och gasar och bromsar, det klarar ju nästan vem som helst av, men att köra med manuell växellåda, DET är att KÖRA bil! =)

Vi stannade till hemma hos mamma och hämtade upp Jonathan och sen åkte vi tillbaka hit.. Thomas var iväg under tiden och fixade med lite grejjer, sen kom han också hit =)

Nu sitter jag här och har lånat syrrans dator, för jag kände mig sååå bloggsugen =) haha...
Någon polare till dedde är här också, riktigt trevlig är han också =)

Det är det här som jag tycker om, umgås med trevliga människor =)
Dedde ska tydligen bjuda på pizza också, mm det ska bli riktigt gott faktiskt..
har inte ätit någonting idag, och känner mig inte ens jättehungrig än.. allt detta tack vare mina tabletter =) (reductil)
Nu är Dominique på väg över också, trevligt som fan! =)

Nu ska jag vara lite social här, men när vi kommer hem så kommer jag lägga upp en liten resume av 2008... =) Massa frågor som jag svarat på om året som gick... =) Håll utkik! ;-)

Puss och kram så länge!!

BTW!!
Det var underbart att träffa Millan igen, har saknat henne sjuuukt mycket!! =) Älskar dig min kära syster!!! <3









ÄLSKAR DIIIIIGGG!!!! =) <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Hihi, men glöm inte att jag älskar dig MEST!!!!



Super skönt att få krama om dig oxå =) Saknat dih MASSSSSSSSOR!!!!



Puss puss love you

2009-01-05 @ 17:58:48
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0