Överraskning!

Igår satt jag hela kvällen och pysslade med en överraskning till min kära syster... Fy fan vad ont i ryggen jag hade när jag var klar! =)
Men jag hoppas hur som helst att hon blir glad.... Förmodligen så blir hon nog det, men man vet ju aldrig...
Just nu sitter hon i bilen på väg ner från Sälen... Och jag vet att hon säkert kommer kolla min blogg under resans gång, eller så gör hon det direkt när hon kommer hem... hmmm.. Kanske kan lägga upp bilder på det i alla fall..??
Hon vet ju redan att hon ska få det som jag har fixat, men hon vet inte vad det är jag har fixat... haha, lurigt va? ;-)

Äsch, jag gör så att jag lägger upp bilderna här, så får hon se överraskningen här istället... Har ju en liten överraskning/present till till henne, så hon vet ju fortfarande inte allt hon kommer få... hihi.... =)

Det jag har gjort är att jag har målat två lådor typ... Vet inte vad man ska kalla dom.. hur som helst, har målat dom i min älskade systers favoritfärg... Rosa! =)

Före:


(Glömde fota innan jag började måla=P )


Detta började jag med typ vid 11 igår kväll.... Och klockan 2 inatt ungefär var dom klara! Och nu ser dom alltså ut så här:







Tadaaaa.... =) hahahaha =)
Millan: Hoppas du tycker dom blev fina.... =) Vet ju hur mycket du tycker om rosa.... =) Och nu matchar dom ju dina byråer som jag också har målat;-)... Vet inte om du vill ha schablon mönster på dom här också, vill du det???? Älskar dig massor, fattar inte hur jag klarade av att inte ha dig i mitt liv dom där månaderna förra året.... =(
Saknar dig massor men snaaaaart så får jag kramas med dig igen!! =) =)
Puuuusssss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Riktigt läckra färger -snyggt, tror hon blir jätteglad! :) Kram

2009-01-04 @ 18:47:45
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Emmi

Åh vilka fina lådor!

Vad duktig du är!

Hon kommer säkert bli jätteglad, det tvivlar jag inte en sekund på :)



Kram kram

2009-01-04 @ 19:16:04
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Annika

Så snyggt Gumman!! Vad duktig du är!!!!

2009-01-04 @ 20:26:14
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Millan <3

ÅÅÅÅHHHHHHH =D Va fina älsklingen =D Jag ÄLSKAR dom!!!!!!! Jag fattar inte heller hur jag klarade mig utan dig förra året?!?! Eller jag vet ju att jag INTE gjorde det, det va måååånga nätter som jag låg och grät för att jag saknade dig, och jag hade verkligen behövt dig när jag sörjde Charlie... Du var den enda jag VILLE ha en värmande kram av, men fick inte det =( Det va verkligen super jobbigt =( Men nu har jag dig tillbaka i mitt liv och jag släpper dig ALDRIG igen!!!! Älskar dig oändligt mycke hjärtat ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-01-04 @ 22:30:01
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Annika

God Morgon!!

2009-01-05 @ 11:48:40
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Veronica

Jätte fina!!!!!!!!!

Skit snyggt när du målat i olika rosa nyanser... NICE!!!!

Duktig du e!!!!

2009-01-05 @ 15:41:12
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0