Trött... Och till dig min vän!! <3

Dagen har varit jätterolig, Tomas, Linnea, Johanna och Amanda kom över! Barnen lekte massor och ''bråkade'' även en hel del idag.. Alla 3 var nog lite trötta, hihi...
Men som sagt, riktigt trevligt!! Jag gillar Tomas och Linnea jättemycket, tycker det är hur trevligt som helst att umgås med dom! =)
Innan vi var där i onsdags så var det lite mer än ett halvår sen vi träffades sist! Jättetråkigt!
Vi blev absolut inte osams eller så, vet inte riktigt vad som hände... =S Vi tappade kontakten helt enkelt!
Men nu har vi fått upp den igen och det är jag glaaad över! =)
Tack för idag!!

Nu har jag och Thomas precis lagt Jonathan och Thomas står i duschen.. När han är klar är det min tur att ta en snabbdusch, sen ska vi hoppa i säng...
Jaa, jag vet att klockan bara är 21, men vi är trötta och vi ska upp tidigt imorgon, för vi ska städa och fixa och pula en massa inför visningen som är imorgon klockan 14! Håll tummarna att det går bra och att det kommer fler som är intresserade!!

När vi har visning imorgon ska vi åka hem till mamma och fika, ska bli skönt att träffa henne igen. Saknar henne jättemycket!!

Imorgon när vi kommer hem, ska jag blogga med massa bilder och även besöka alla mina bloggar som jag följer och kommentera, vilket jag inte hunnit idag och inte orkar göra nu... =)

Och sen ska jag också förklara räkningen... =]

Vad gör du ikväll / vad har du gjort ikväll???

Kraam Angie


BTW!!!

Till dig min vän!
(klicka för att komma till hennes blogg)

Jag är så glad att jag får ha dig i mitt liv. Jag tillägnar dig denna låt, för refrängen stämmer verkligen in på hur jag känner för dig! Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Va fint skrivet av dig till Tina =)Och kul att du fått upp kontakten med Linnéa och Tomas igen ;-)



puss puss

2009-01-16 @ 21:49:48
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0