Det går åt rätt håll!

Nu äntligen börjar jag känna lite medvind! Härligt!
Thomas har fått mail idag om att han är välkommen på intervju, redan på torsdag!
Och jag är helt övertygad om att han kommer att få jobbet! =)

Sen så har vi förhoppningsvis hittat nytt boende, vi får se hur vi ska lösa det rent ekonomiskt bara... Men som sagt, det går åt rätt håll!!

Vi har fortfarande massa problem, meeeeen nu äntligen börjar det svarta molnet framför mig lösas upp och jag ser ny ljusstrimmor och potentiella lösningar! Underbart!!

Ringde mamma och meddelade den goda nyheten också(om Thomas intervju) eftersom jag vet att hon oroar sig för oss. Hon kan inte hjälpa oss mer än vad hon har gjort redan. Hon ser det som att hon ''bara hjälpt oss lite'', men oj oj oj vad vi anser att hon har hjälpt oss extremt mycket!! Vet inte vad jag skulle göra utan min älskade mamma... =)
Hon blev självklart glad över nyheten och såg det precis som jag och Thomas gör: självklart får han jobbet! =)

Nu ska jag kolla runt lite bland alla bloggar och sen ska jag börja skriva något som jag har funderat på i några dagar nu.... ;-)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Kim

vart har ni hittat boende nån stans då??

Håller tummarna för thomas :-)

2009-01-12 @ 17:17:07
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va skönt att det har börjat vända:) Håller tummar o tår för att han för jobbet!



Ja, A gör allt själv, han har ritat huset själv, huggit ner träden i skogen, o sågat plankorna i hemmabygds såg osv så på det sättet har vi lyckats hålla nere kostnaderna ganska ordentligt.



Vi räknar med att huset hamnar på runt 1.2, men då är tomten på 15000kvm, huset på 200kvm och ett garage/pannrum på ytterligare 100kvm för det priset.



Så jag är otroligt stolt, finns ingen som han <3 hihi! Och extremt kul att få det som man själv vill ha det, men eftersom vi bygger på landet så kanske man inte kan göra det så "trendigt" som man vill, vill ju ändå att det ska smälta in!



Kul att ni hittat nytt boende:)



Hoppas att du haft en bra kväll?!, nu blir det sängen för mig:) Många kramar Jenny

2009-01-12 @ 23:24:18
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0