Sjukling...

Jonathan är en liten sjukling just nu... Det började igår med hosta och feber... Han var relativt pigg igår trots ganska så hög feber... Men inatt så har han spytt, antagligen pga den höga febern, för han är inte magsjuk... Han låg på golvet nedanför mig imorse, Thomas vaknade av att han hörde jonathan ligga och typ gny.. haha.. sötnosen.. =)
Jonathan ligger nu nerbäddad i soffan och tittar på Bolt.. Någon ny film som Thomas laddat ner. =)
Konstigt att Jonathan vill titta på den, eftersom den är på engelska.. Hmm... Men det är nog så att filmen är kul att titta på ;-)
EDIT: Nu har han somnat i soffan... sover som en liten stock... Vi har lagt en blöt handduk på hans panna, för att dra ner febern så mycket som möjligt..



Sen vill jag passa på att gratta Kim och Fredde också, dom fick en otroligt söt liten dotter i fredags! GRATTIIIISS!! =)
Så fort Jonathan blir frisk får vi ta och träffas ;-) =)


Hur mår du? Vad har du gjort i helgen??

Kram Angie


P.s Om du vill kunna läsa min 'riktiga blogg' så skriv en kommentar! Glöm inte att ange din mailadress, så jag kan skicka användarnamn och lösenord till dig! =) Och till er som redan fått informationen:
D.s

Kommentarer
Postat av: steffie

tråkigt att han mår inge vidare :(

Vill gärna komma över och hälsa på :D

Har saknat er massor , hoppas det går bra med huset puss puss älskar er:) <3

2009-02-08 @ 11:31:14
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Mosters älskling..... =( Inge kul att han e sjuk ju =( Vill bara komma och gosa med honom, men jag kan ju inte bli smittad =( Pussa på honom massor från mig!!!



Älskar er massor <3

2009-02-08 @ 16:01:57
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hoppas lillkillen kryar på sig, det är ju så jobbigt när dem små är sjuka :(



P.s och jag vill ju förstås oxå läsa din riktiga blogg och vore jätteglad om du skickade inloggningsuppgifter :)



Hoppas ni får en bra vecka!



Kram från Jossan

2009-02-09 @ 08:52:33
URL: http://kaosochharmoni.blogspot.com
Postat av: Kim

Tackar så massa :-)

ja kul att du har massa sjuklingar omkring dig hela tiden då :S

Jaha ja fatta inte att de inte va din riktiga blogg, men min mejladress är Kim[email protected]

2009-02-09 @ 11:27:42
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Varför bloggar du inte??? Varken här eller i den "riktiga" bloggen?????

2009-02-10 @ 18:42:28
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0