I'm Back!!

Till att börja med vill jag säga Tack till alla er som kommenterat och vill att jag ska fortsätta blogga! Ni anar inte hur mycket det värmer!! =)

Och sen kan jag ju skriva, bara för att förtydliga:
Varför jag slutade blogga hade ingenting med någon form av negativa kommentarer på bloggen att göra. Sånt kan jag utan tvekan hantera.

Vad var det då som hände?
Jag kan skriva lite kort om mina känslor för att i alla fall kunna förklara lite, utan att nämna några namn eller gå in alltför mycket på vad som hände:

Jag tycker inte om när det jag skriver i min blogg vänds och vrids till något helt annat, något som inte stämmer på långa vägar. Jag tycker inte om när jag/vi får skit för något som någon fått för sig ha läst i min blogg, när det inte stämmer överhuvudtaget. Läs det jag skriver ordentligt och hitta inte på massa eget SKIT.
Jag uppskattar definitivt inte nattliga besök i mitt hem, där någon försöker göra anspråk på mina/våra grejer.
Vi har redan sålt allt vi äger och har, då känns det rent ut sagt förjävligt när någon kommer och vill ta vissa saker för att någon sagt att vi är skyldig den pengar, när så inte ens är fallet. Det känns förjävligt att någon ens har mage att försöka kräva mig/ oss på pengar, när vi it.o.m varit tvugna att sälja våra soffor för att ha råd till mat!!!
Vi har varit tvugna att sälja saker för att lösa vissa problem, och då har vi alltså inte ens fått pengarna själva! Det SUGER att någon då ens har så pass lite vett i skallen att den ens tänker tanken att komma hit och kräva saker och ting, utan faktisk anledning.

Jag har inte mer att säga om det här i dagsläget, MEN jag hoppas att det jag nu skrivit räcker som förklaring på varför jag valde att sluta blogga.

Den veckan som nu gått utan att jag bloggat, har varit tuff.. jag har saknat min blogg och att skriva av mig SOM FAN!
Jag har saknat att logga in på bloggen och läsa kommentarer på något jag skrivit..
Eftersom jag inte bloggat, så har jag inte haft någon som helst lust (tyvärr) att kommentera i andras bloggar...
Vissa bloggar har jag självklart läst i alla fall, men som sagt- inte kommenterat...
Jag ber om ursäkt för det, men jag hoppas samtidigt att ni har viss förståelse...

Hur som helst, för att återkomma till rubriken: I'M BACK! =) Jag har gjort om designen på min blogg för att känna att jag ''startar på nytt''  och går vidare från det som hänt. Men självklart kommer jag inte att skriva så här öppet, så att dessa människor som vänder och vrider, ljuger och fular sig kan läsa... nejnej, jag har skapat en underblogg till min blogg, och för att få läsa den så måste du få det användarnamnet och lösenordet som sidan kräver...
Känner mig riktigt nöjd med designen för övrigt, har suttit till och från hela dagen idag och pulat med den...

Om du vill få tillgång till att läsa 'Min Riktiga Blogg' som jag har valt att döpa den till eftersom det är i den jag kommer att skriva dagligen... I den här, som jag låter vara utan krav på lösenord, kommer jag att skriva lite annat som inte har med mitt liv att göra på det sättet... kanske lägger upp lite roliga utmaningar, listor osv osv...
Om du vill kunna läsa 'Min Riktiga Blogg', skriv då en kommentar till det här inlägget! Glöm inte att skriva i din bloggadress och mailadress, så jag kan kontakta dig med uppgifterna...
Skriver adressen till min riktiga blogg imorgon... =)

Nu ska jag brottas lite med kuddarna... Men jag kan bara säga en sak till: fasiken vad jag har saknat att blogga!!! =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Vad tråkigt det som hänt dig/er. Lider med er. Jag skulle vilja ha adressen till din riktiga blogg, om jag får förståss?

Skulle vara roligt om du kikade in på min blogg och kanske lämnar en kommentar om bloggen eller nått annat eller varför inte ställa en fråga?

Hittade dig förresten på falijeliv.

Hade det bra=)

Kram

2009-02-06 @ 03:00:11
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/
Postat av: Lillan

Råkade hamna på din blogg och läste detta inlägg så när jag är här kan jag ju slänga in en liten kommentar.

Tråkigt när folk håller på och vrider och vänder på saker och ting. Men det finns ju folk till allt,tyvärr.

Hoppas att det löser sig ekonomiskt för er. Kan verkligen inte vara kul att behöva sälja saker för att överleva.

2009-02-06 @ 03:31:31
URL: http://lillan78.blogg.se/
Postat av: Tina

Faan va skönt att du är på benen igen gumman!!! Har saknat att läsa din blogg!!! Även fast det kanske inte märks att jag läser någons blogg med tanke på att jag inte kommenterar någons.. men du vet ju att jag läser den.. haha



LOOVE YOU!!! <3

2009-02-06 @ 05:17:45
URL: http://tajnaan.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Jag vill kunna läsa din blogg hjärtat =) Älskar ju att läsa den =)Hoppas bara idioterna håller sig borta nu....



Puss puss älskar dig <3

2009-02-06 @ 08:38:06
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej & välkommen tillbax =DD

Jag vill jätte gärna ha tillgång till din nya blogg. Tråkigt att folk inte låter er vara ifred. Men ge inte upp...

Skickar styrke-kramar till er..



Marina

2009-02-06 @ 09:44:35
URL: http://forsfolket.se/wordpress
Postat av: Angelica

Hej!

Vad tråkigt att folk håller på att vrider och vänder på allt du säger. Jätte tråkigt verkligen. Men det är väl antagligen människor som är avundsjuka eller inte har ett eget liv.

Jag vill gärna ha adressen till din nya blogg. Om jag få förstås.

Ha det så bra!

Kram

2009-02-06 @ 10:56:45
URL: http://miss-angiie.blogspot.com/
Postat av: Duracellmamman

Välkommen tillbaka Gumman!! Du har varit SAKNAD!!!



Massor av kramar!!!

2009-02-06 @ 13:51:16
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Kusin Sanna

Jag vill läsa din "riktiga blogg"!!!



Kraaam

2009-02-06 @ 16:26:52
URL: http://supersanna87.devote.se
Postat av: Veronica

jag vill haaa!!! :-)

[email protected]

2009-02-06 @ 18:18:07
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad fin bloggen är =) skulle precis kommentera och skriav du fick börja blogga igen!! men det slapp jag! kul och ha dig tillbaka!! =) jag vill gärna läsa din riktiga blogg =)

2009-02-06 @ 18:22:31
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Emmi

Gumman!! Fan, vad skönt, jag har saknat dig :)

Jag hade hoppats att vi skulle ses hos Millan men jag räknades som vän och inte som familj så jag kommer på torsdagen och grattar istället :( :P.

Nu har du iaf fått min mail, och skriv gärna allt fort så jag får komma in och läsa :)

Kram kram!!

2009-02-06 @ 22:28:26
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0