Allt blir inte alltid som man tänkt sig..

Nej, det blir det verkligen inte.. Våra liv förändras hela tiden, oftast är det väl ganska små förändringar som sker, men likförbannat är det förändringar..
Sen kommer dom stora förändringarna, dom som slår allt upp och ner. Dom som välter omkull oss och vi inte vet hur vi ska hantera. Allt blir annorlunda.
Ni som står mig närmast vet redan vad det är som har hänt och/eller kommer hända.. Och det får vara bra så till att börja med.. Finns bara en som står mig nära som jag inte pratat med om det här ännu. Förlåt mig för det. Men det är inte så enkelt.

Nej, nu ska jag försöka tänka på annat, ska sätta igång och julpynta hade jag tänkt.. Kan vara mysigt med lite julstämning, julbelysning m.m... Kan behövas i detta läge.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0