I'm so excited!!

... And I just can't hide it!! =)

Jag vet att jag har gått och blivit riktigt kass på det här med att blogga, kan inte riktigt förstå att ni har tålamod med mig.. ;-)

Just nu händer det väldigt mycket i mitt liv, allt och ingenting är lite upp och ner... Men nu äntligen ser jag att vi är på väg mot en lösning... Jag ser att vi om ett tag kan nå vårt mål... Men det är en bit kvar, men vi har hittat upp på vägen igen i alla fall... och nu är det bara lite saker kvar, sen kör vi rally mot målet!! =)
Jag vill inte skriva för mycket, så jag skriver ingenting om någonting egentligen tror jag... lättast så för att undvika.. ja... att förlora det....!?
(Jag vet att jag är väldigt hemlig just nu, det är bara gilla läget ;-) :) Kommer skriva om allt när allt är helt klart..)

Har en del bilder som ja tänkte slänga upp....

Först bilder från när jag och Jonathan var på Skansen med min kära vän Veronica , Cevin & Celine...!
(samtliga bilder klickbara)



Vi har umgåtts en hel del med Tomas,Linnea,Johanna & Amanda..(eller som Jonathan säger: tomaslinneaochjohannaoamanda)... Vilket alltid är lika trevligt!! Måste få säga att jag tycker om er jättemycket, trivs verkligen i ert sällskap!!  <3



Jonathan har börjat få spela dator lite då och då.. Här sitter han hemma hos min mamma och spelar... :)




Kan avsluta med några bilder från förra helgen( 1augusti).. Linnea tycker tydligen om att se mig full, då hon drog med mig på födelsedagsfest hos en tjej som heter Ullis... Det var jäävligt trevligt, träffade mycket trevligt folk............. ;-)
Jag och Linnea hade skämtat lite om att nu var det hennes tur att bli sådär kalastankad, vi kör varannan gång lixom... Och mycket riktigt, så blev det...!! =) Men som sagt: SJUUUKT trevlig kväll!!! Avslutades på toppen sätt! *asg*



Linnea: Fan vad du är underbar! Älskar dig! Vi är så lika på så många sätt... Som jag skrev tidigare så trivs jag verkligen i ditt sällskap, tycker du är så jävla... Fan, kommer inte på ordet! Du är fanimej amazing!! Den här gången släpper jag dig aldrig! ;)  <3
Veronica: Tack för allt, Tack för att du på riktigt bryr dig! Jag vet att du är helt ärlig när du säger att du är glad för vår skull, det värmer mitt hjärta! Du har ett enormt hjärta! <3

Tina, min älskade älskade vän! Finner inga ord...!! <3 KÄRLEK!!!!! <3 ÄLSKAR DIG!!!!! <3
Titta vad stor och fin magen blivit...! Och guess what?! It's a boy!!! =)  Det växer en penis i Tinas mage!!! =D *fniss*

Denna lilla filur kommer jag alltså bli Mompis till... =)  ;-)
<--- pluppen ! =D

Näej, nu är klockan mycket igen, måste hoppa i säng.. Får fortsätta blogga någon annan dag...! ;)
Puss och kram...


Kommentarer
Postat av: Kim

Kul med bloggande....

ÅÅÅ nu blir ja nyfiken på va ni har i kikaren ler

Antar att inte ja heller får veta :-(

Skoj skoja med fler bebisar.....

Massa kramar måste ses snart vi oxå

2009-08-11 @ 08:45:23
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: veronica

Vilket roligt inlägg!!!

Jag är sååå glad för er skull!!!!



Du är en otroligt bra vän!!!!!!!!

Jag stomtrivs i ditt sällskap!!!!

Kraaaam

2009-08-15 @ 21:42:40
Postat av: nea

du e ju ganska jätte kass på att uppdatera bloggen...

krävs de ett passione besök varje gång för att du ska uppdatera?

2009-08-24 @ 18:51:58
Postat av: Anonym

Du är inte funderat på att uppdatera :)

2009-08-30 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0