*VARNING* ego =)

Igår kväll satt jag och Maja här hemma hos mig och drack lite gott(och vi drack faktiskt inte så mycket heller...)
Till att börja med så noppade maja mina ögonbryn som såg ut som två vildvuxna buskar eller nåt..
vet inte riktigt vart maja har lagt in dom bilderna, så dom får ja lägga upp sen =)
efter noppningen så sminkade vi oss och sen fixade maja mitt hår! jag tycker det blev skiiiitsnyygt! (dom bilderna kommer upp sen också)
sen så när jag skulle gå och sova fick jag en lock i ansiktet och tyckte att: hmm, det här kan va snyggt, det måste jag fota =)








Såhär var jag sminkad igår... blev ganska nöjd faktiskt! förutom med ögonfransarna, men aja =) tyckte bilden blev rätt cool, jag ser nästan gul ut, håret ser skimrande blont ut, det lila i min ögonskugga framhäver dessutom mina ögon väldigt mycket! =)


Fotade lite i svartvitt också.... jag tycker det blir så mycket bättre och snyggare bilder då...
Thomas tyckte jag var lite lik Linda Rosing på dom här bilderna... vet inte om ja kan hålla med...? vad säger du? =)


Och så blev det något foto i sepia också.... =)

Kul å leka lite med kameran på mobilen, jag har ju trots allt en ganska bra kamera i mobilen =)
5 mpxl =)

Nej, nu orkar jag inte vara mer ego, så nu ska jag ta och göra något vettigt istället! =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Faaan va fiint!! Det passar verkligen dej hjärtat!! Du ee såå söt!!

Tack för igår förresten.. Det var jätte mysigt! Hoppas slutet på filmen var bra.. hahah



Love You <3

2008-09-28 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0