Tack Memira!

Har precis letat igenom några förvaringslådor efter värderingen på vårat hus. Tack och lov hittade jag den, men hittade även ett oöppnat brev från Memira.(Kliniken som opererade mina ögon)...
Så jag öppnade brevet för att se vad det var, och jag blev enormt glatt överraskad! =)



2 st biobiljetter!!! =) =) =) =) =)
Tycker det är ganska kul faktiskt, jag som älskar att gå på bio! =)
Och när plånboken inte tillåter onödiga biobesök, så kommer det här jättelämpligt! =)

Nu är frågan bara vem jag ska bjuda med mig =) *ler*
Någon som är sugen??  =P  =P   =P


*lyyycklig över bio presentkort! =) *

nu ska jag fortsätta att städa! =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Du och Thomas firar väl 6 år snart? :) Ta karln ut på stan och ät ngt gott, sen kanske bio? <3



Älskar dig.

2008-09-16 @ 08:51:02
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Maja

Yäy, du sket i din karl o tog mig istället. Men fan va jag önskar att vi inte såg filmjäveln. :( Fett äcklig...



tack för en supersuuupertrevlig o läskig kväll min fina! <3

2008-09-25 @ 10:52:32
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0