Rensning

Tror att den stora höststädningen är på väg att smitta mig! (folk höststädar= jag blir också motiverad att höststäda)

Började ju med min dator igår då, då den beter sig lite konstigt! Får 'blåskärm' typ hela tiden, vilket är fruktansvärt irriterande! och sen blir jag orolig att den ska krascha totalt och att allt som jag har ska försvinna!
så igår var jag duktig och brände ner allt som jag vill spara... så jag slipper oroa mig för biten att det ska försvinna något..
lyckades frigöra sammanlagt närmare 30 GB(29,42 för att vara exakt!)! I bilder,musik och några filmer!
de tycker ja e bra =) haha
det jag ska göra nu är att skriva upp alla länkar jag har i mina favoriter( till dom bloggarna jag läser bl.a.! ) och försöka spara ner alla roliga mail jag har fått från hassan på något sätt... vet inte hur jag ska göra det bara, men jag får forska lite =) haha


sen så läste jag i tinas blogg att hon och hennes mamma har röjt järnet där hemma, dom har rensat och slängt massa skräp! vilket är precis vad jag skulle behöva göra! jag och thomas har ju samlat på oss en jävla massa skit under våra snart 6 år! (den 7e oktober) och allt har bara följt med alla gånger vi har flyttat. (vi hyrde ju i andra hand dom första 3 åren, vilket gjorde att vi flyttade i stort sett var 6e månad, räkna själv hur många gånger vi flyttade;-) )... har aldrig riktigt tagit tag i allt och RENSAT lixom... men det är det jag känner att jag vill göra nu..
rensa allt, sortera i tre kategorier: *SPARA*   *SLÄNGA*   *SÄLJA*
det enda som krävs är att jag på något sätt lyckas sysselsätta jonathan så jag får jobba ifred och att jag måste köpa upp mig på en jävla massa sopsäckar! =) och sen kommer det nog bli flera rundor till tippen med allt gammal skräp!
man kanske ska ha någon form av 'garage sale'  istället? *hmmm*  tål att funderas på...

nej, nu måste jag fortsätta rädda min dator innan det är för sent! haha, värsta rädda willy, fast med min dator! HAHA

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill oxå rensa! Jag har massa skit i Tyresö. Kan kan kan vi snäääälla åka dit snart o hämta allting? Meoooooow tittar sött på med kissemjau-ögon <3<3

2008-09-25 @ 15:28:04
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

Hehe, klart vi kan göra det!

Men jag kanske ska rensa upp lite i källaren först så att det faktiskt finns plats för dina grejjer? ;-) ler

Puuuuuusss gumman! <3

2008-09-25 @ 16:52:42
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0