Grattis Stephie!

Idag(lördag) fyllde Stephie 13 år! =)
Grattis gumman!
av mig, thomas och jonathan fick hon: en parfym, ett par skor, påslakan och prydnadskudde, en bok, ett armband och en nyckelring. tror hon blev glad =)

ikväll har hon haft tjejmiddag här, med 8 av hennes kompisar här... mycket var det att stå i , men det var trevligt ändå, och jag tror att stephie tyckte det var roligt! =)


imorgon är det kalas för min mamma som fyller år! =)
Ska bli kul att träffa alla igen, det var ett tag sen!

Igår kväll ville jonathan inte somna, jag fick gå in och lägga honom flera gånger, men han vägrade!
sen till slut gav han upp (trodde jag i alla fall!)
men när jag och stephie hade tittat klart på filmen så gick jag mot hallen för att gå till badrummet och möttes då av denna syn:





Sötnosen!
Jag bar upp honom och lade kudden i hans säng, då vaknade han till och  sa:
''mamma, varför bär du mig??''
jag '' för du kan ju inte ligga och sova på golvet, det är ju skönare i sängen''
och då mös han bara ner sig i sin säng och somnade om! sååå söt!

nej, nu är det dags för mig att gå och brottas lite med kuddarna, ska ju vara pigg och fräsh på mammas kalas imorn = )
undrar vad jag ska ha på mig... ?

Avslutar med en bild på sötnöten Tila! =)
hon börjar bli så stor nu, snart får hon lov att åka i bakluckan! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla, fixar bloggdesigner!

ååh vad är hon för ras?

2008-09-21 @ 13:34:55
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hände med Kira? eller har ni två nu.

2008-09-24 @ 07:17:14
Postat av: Maja

hihi, min lilla älskling ligger sött i min famn <3



världens sötaste & jävligaste!!



<3<3<3

2008-10-03 @ 12:56:05
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0