Bilder är alltid kul =)

har precis tömt min mobil på alla bilder jag hade där... *en hel del måste jag säga*, haha! =)

Tänkte ladda upp några av bilderna som jag tycker är fina =)

 Fin solnedgång =)

Sötbollen Tila! Fick henne i famnen när min älskling hämtade mig och tina på Arlanda! =)

Brun och glad efter Rhodos! =)

Älskar den här bilden på er, ni är så fina! <3

Världens finaste Maja! <3 <3 <3

Oj, jag råkade =P  ni är såå söta tillsammans!

Min älskling som är snäll när han sover, sen vaknar han och är den busiga 3 åringen han är... =)

 Jag och min Majjjjooooo!! <3 <3 <3

 Avslutar med en bild på Tila! =) <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Aw. Fina bilder älsko! Söt du e som la upp bild på mig o Erik. <3



Love you!

2008-09-06 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0