Amicus certus in re incerta cernitur

Amicus certus in re incerta cernitur  =  I nöden prövas vännen!


Det har varit ganska mycket den senaste tiden... mycket tjaffs och bråk och jobbiga känslor...
men jag har stått på mig och vägrat backa, för nu handlar det om min sons framtid. och då kan jag göra vad som helst!
anyway... har som sagt haft det väldigt tufft, men jag har tur som har två underbara vänner som ställer upp i alla lägen.

Till att börja med har vi Tina, som ställde upp på ett sätt som jag inte ens trodde hon skulle göra. hon visade sig vara en mycket bättre vän än jag trodde. jag är enormt tacksam för allt hon gjort för mig och min familj, under dom svårigheter vi haft dom senaste månaderna.
Tina, du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig oavsett vad du behöver hjälp eller stöd med! All you have to do is call!
 Jag är stolt över att kunna kalla dig min VÄN! Jag hoppas du vet att du har en vän för livet i mig! =)




Och sen har jag min alldeles egna underbaring! MAJA!
Finns inte ord i denna jord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!
Tack snälla du för att du finns i mitt liv! =) Vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Den senaste veckan har du varit ett enormt stöd i det som pågår här hemma just nu.
Igår hade tårarna klubbmöte i ögonvrån, men du fick dom att avbryta det. Du är UNDERBAR!
Idag fick jag ett meddelande av Maja och då samlades tårarna i ögonvrån för ett akut klubbmöte!

ÅÅÅÅÅHHH!! =) =) =)
 _ DU _  är bäst!!!! ♥ ♥♥♥♥



Jag känner nu att allt är på väg att lösa sig. och det vet jag att det alltid gör, på ett eller annat sätt..
Jag känner mig äntligen stark i mig själv och klarar av att stå upp för mina tankar och känslor.
Det är underbart!

En vän är inte något man får, det är något man förtjänar. Jag ser mig själv som väldigt lyckligt lottad som har TVÅ underbara vänner.


När jag ändå håller på å skriver ett väldigt känsloladdat blogg inlägg kan jag ju passa på att tacka Erik också!
Jag känner dig inte jätteväl än, men du har också ställt upp mer för mig än vad många av mina kompisar skulle ha gjort.
Jag(och Thomas) är enormt tacksamma för allt du gjort för oss! vi kommer alltid att ställa upp för dig om du skulle behöva oss. Tack snälla du! =)

Haha, ja vad ska man säga? Nyktra? NEJ! Glada? JAAAA!!! =)
Ville hur som helst ladda upp en bild på världens snällaste Erik =)

Sen måste jag också säga att jag är superduper glad för eran skull!
Jag ser på Maja hur extremt lycklig hon är och det värmer mig ända in i själen!
Även om en viss del av mig, av helt och hållet själviska anledningar, önskar att jag och Maja kunde umgås på samma sätt som i början på sommaren;-) Det vet jag att vi inte kan och samtidigt som jag vill det så vill jag det inte!
Gud vad normalt det här låter?!
Innan jag trasslat in mig i orden för mycket vill jag säga ganska kortfattat att:
Jag ser att ni gör varandra lyckliga.
Jag förstår att ni vill umgås jämt och hela tiden.
Jag vill att ni ska umgås jämt och hela tiden. =)
Men samtidigt vill jag låna Maja ibland och gosa och kramas och skratta =)
Det är lite dubbla känslor, men tro inte för en sekund att jag vill ha det på något annat sätt!
Din lycka,Maja, betyder allt för mig!
Och jag vet att du aldrig kommer kunna glömma bort mig;-)




Er kärlek är så fin! <3



Amor Vincit Omnia

Kommentarer
Postat av: Erik

AaAaAaAaaaaaaaaaaaaaaaAAaw! :D <3

2008-09-04 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0