Utmanad!

Jag blev utmanad av Millan ... Det hela handlar om att berätta 7 saker
om sig själv, både alldagliga och knäppa.

Då börjar vi ;-)

1: Jag är fruktansvärt svår att väcka...

2: När jag är och handlar och ska köpa tex en tidning, så KAN jag verkligen INTE ta tidningen längst fram, inte heller den i mitten, och inte heller den längst bak...

3: Jag kan räkna mina vänner på mina fingrar, jag har inte speciellt många. Men dom jag har uppskattar jag och älskar enormt mycket!

4: Varje kväll innan jag går och lägger mig kletar jag på lypsyl på läpparna, kan inte somna annars.

5: Jag är fruktansvärt konflikträdd.

6: Jag har telefonskräck... inte rädd för telefoner eller så, utan för att ringa någon jag inte känner. Tycker det är extremt jobbigt!

7: Jag är väldigt petig när det kommer till tvätten. För att få hjälpa mig med att vika tvätt,måste du kunna det. ( = Du måste vika precis som jag vill och brukar göra! haha!)


Regler:
- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
- Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
- Tala om för dem att de har blivit utmanade.

Jag utmanar:
Maja
Tina
Veronica
Sanna
Jange
Kusin Sanna
Tessan

Kommentarer
Postat av: Tina

Svår att väcka?? Jo tack.. Det har jag ett starkt minne av.. hahahhahahahhaha,...

Vem ska jag utmana?? jag känner ju bara dig, millan o maja som har blogg.. hahahahhah

2008-10-30 @ 07:33:50
Postat av: Johanna

tack för tipset..har redna varit inne där...å försökt följa deras tips, men det ändrar inte min text för det...tyvärr!

2008-10-30 @ 21:01:45
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0