Roliga bilder från barndomen =)

Millan har precis kommit hit, hon har varit och festat till det med Emelie.
Emelie är vår plast syster.
Hennes mamma och min och Millans pappa var tillsammans under X antal år för några år sen.

Emelie hade massa gamla foton hemma hos sig, som Millan så gulligt fotade... och nu ska ni få se... hahaha, pinsamt ju... hahha


våra fina julstrumpor som mamma har sytt själv  =)


Här ligger jag och Emelie och sover, natten till julafton antagligen... Emelie till vänster och jag där till höger..


Och här har vi en sovande Millan!! =)


Och här sitter vi alla tre framför granen och väntar på att få öppna julklapparna! =)
Visst är vi fina?! =)

Notera: Millans frisyr!!! ??   Min och Emelies min!! ? ser ju ut som att vi håller på å skita ner oss!  Och slutligen: Mina glasögon!!!! hej-kom-och-hjälp-mig! hahahaha

ska åka till mamma någon dag och fota massa gamla bilder,haha, då ska ni få se på hemska frisyrer,kläder och glasögon så det räcker till och blir över! =) hahahah


Angående mitt förra inlägg: Det är ingen fara, jag missförstod och nojjade upp mig över en situation som inte fanns egentligen.. men med tanke på allt som hänt så är det inte så konstigt att jag är nojjig...  =)

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, va kul med lite nostalgi. :] Roliga bilder!

2008-10-17 @ 08:56:11
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: stephanie

ja ha okej ! det är derör du har vart irreterad på mej :( jag ska bättra mej :) pusss

2008-10-17 @ 22:12:48
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: stephanie

mamma jag har gjort ett till inlägg om du vill kolla såklart;)

2008-10-18 @ 00:15:27
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0