Nya naglar! =)

Imorse ringde maja och väckte mig kvart över åtta, jag gick upp på en gång... det blev thomas skitirriterad på! haha
för jag brukar vara skitseeeg att gå upp på morgonen, men idag gick jag upp påen gång! =) haha
anyway, jag gick upp och klädde på mig och gick ut och rastade hunden och rökte morgon ciggen. sen skulle jag åka för att hämta maja och att köpa baguette och ost...
när jag stänger dörren vaknar jonathan, så då var det bara att klä på honom och ta med honom.
Vi åkte och hämtade maja och sen åkte vi till kvantum för att handla...
och sen hem och åt frukost och väckte stephie som var hemma sjuk idag...hon har nämligen haft ont i örat i tre dagar nu... :( men aja, anyways...
jag och maja drack lite kaffe och tog det lugnt...
sen hopppade jag in i duschen för att jag inte skulle behöva göra det nu på kvällen, men nygjorda naglar och allt =)
brukar vara lite bökigt första dagen med naglar nämligen =)
sen åkte vi via Tina på Ok och tog en fika med henne, till Sundbyberg där Lia bor.
hon är verkligen jätteduktig på å göra naglar, hon håller på att utbildar sig(övar) och därför tar hon bara 75 kronor, vilket är kostnaden för material osv...
jag är heeelnöjd än så länge, tyvärr har jag ingen sladd från min kamera till datorn, så ja kan inte lägga in några bilder... får försöka fixa det imorn... =)

sen så åkte vi hemåt, hämtade upp Erik(majas sambo:) !) och sen hem...
vi hjälptes åt att laga mat, fläskfilé med pommes frites och bearnaise sås blev det.
och det vart riktigt gott! =)

Sen skrämde jag,maja och erik livet ur stephie, orkar inte berätta nu, gör det imorn;-)

puss och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0