Måndag

Måndagen har varit ganska bra, trots att både jag och Jonathan har gått och blivit förkylda... än så länge är det ingen större fara, men det kommer nog inom några dagar...
Hur som helst, idag var vår underbara mäklare här och vi satt och snackade lite angående den kommande försäljningen.
Och nu kommer det att gå fort hoppas vi, dom kommer hit på måndag(3/11) och ska fotografera, sen är det visning den 23/11 och omvisning den 24/11.
Så förhoppningsvis kommer allt gå väldigt fort! =)

När mäklaren gått gjorde jag,Millan och jonathan oss klara och åkte iväg. Först till Ok där jonathan fick en korv och en spiderman tidning( som för övrigt var fruktansvärt dyr!), passade på att dricka en kopp kaffe och röka en cigg med Tina också, vilket alltid är lika trevligt =)
Sen for vi iväg till Skärholmen, där det var tänkt att Millan skulle shoppa loss..
Jonathan var helt underbar, han var snäll och satt lugnt i vagnen! Helt UNDERBAR!
Inga som helst problem, som det brukar vara... så jävla skönt..
Vi åt lunch på Milla's där dom serverar suuuper god sallad.
vi åt varsin kycklingsallad, jonathan fick från båda av oss så han fick en egen portion...
När vi ätit klart så gav vi upp i skärholmen.
och det enda millan köpte var en tröja till henne och en till mamma. =0
Helt sjukt egentligen, millan hade mkt pengar, hon brukar vara bättre på att shoppa! =) haha
men hon är fortfarande lite bakis efter i lördags! hahaha

I alla fall, vi åkte till ok en gång till och köpte en varsin kopp kaffe till, jonathan fick en glass..
sen åkte vi till ica maxi, där jonathan fick vara inne i lekrummet, vilket han tycker är jättekul!
jag och millan gick in på ica maxi och provade lite kläder, men ingen hittade något som passade..
det enda millan handlade där var ägg och mjölk, och ett bageriset till jonathan, så han kan 'baka' med playdoo lera =)

Sen stannade vi till i Hallund där Millan köpte ett gäng limpor cigg.
plockade upp mamma i masmo och körde henne till skärholmen...
sen började vi åka hemåt, åkte förbi pizzan i älvsjö och plockade upp middagen =)
Sen for vi hem och åt. och efter maten fick jonathan leka med sin lera och sen ta ett bad =)

Har nu lagt honom för ungefär en halvtimme-timme sen, jag och Millan sitter just nu och tittar på Cityakuten... skitspännande.. =)

Tror att det var allt för idag..
Känner mig som sagt lite hängig, pga förkylningen osv....
men även för lite andra saker...
Jag känner en saknad, och jag är förvirrad...´?
vad är det som har hänt mellan oss?
varför har det blivit som det har blivit?
*ledsen i ögat*

Puss och god natt från en snorig Angie

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag e sååååå dålig....

Dålig syster, dålig moster, dålig ALLT =(

Jag kan för fan inte ens shoppa normalt!!!!

Och det beror fan inte bara på min bakfylla, utan även på den där jävla fitt bruden!!!!

Mina tankar e hela tiden någon annan stans =(

Förlåt för det älskade syster =(

Jag e oxå sjuk =(

DET SUGER HÅRT!!!!!!

Och så försöker du tvinga mig att sitta ute och röka , trots min jävla hosta!!! Dåligt av dig =P hihi (skoja)



Puss puss love you <3<3<3

2008-10-27 @ 22:56:54
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Maja

Du vet mkt väl vad som hänt, tyvärr.. =/

Jag saknar dig.

2008-10-28 @ 09:01:37
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Mia

Blod är tjockare en vatten, tänk på det. Har man en syster är det guld värt. Vänner kommer och går syskon består...eller nåt hehe

2008-10-30 @ 01:01:51
Postat av: Mia

Vänner kommer vänner går, syskon består....skulle det stå.

2008-10-30 @ 01:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0