Fredag

Idag är det fredag =)
Jag var supertrött igår och orkade faktiskt inte blogga! =O haha
Har fler och fler besökare varje dag, vilket jag tycker är superkul självklart!
får därför liiiite dåligt samvete när jag inte bloggar, haha...
sån e ja... haha

Igår gjorde vi inte så mycket tror jag...
dagen började i alla fall med att Thomas tog Jonathan på morgonen, så jag fick sovmorgon! =)
Thomas kom och väckte mig vid 12, och det var heeeelt underbart att få sova ut lite i alla fall! =)
och jag behövde det verkligen! så tack älskling för det! =)
var en ganska seg dag, har egentligen hur mycket som helst att göra, men valde faktiskt att sega haha...
Vek i alla fall all tvätt, Millan hjälpte till! Tack!
det var jätteskönt att få bort det... =)

Idag när vi vaknade åt vi frukost och sen gjorde vi oss iordning och åkte iväg och fikade hos Tina.
hon tog ner sin duschdraperistång, och det resulterade i ett hål i taket, haha! men hon löser säkert det där på något smart sätt! =)
vi drack kaffe, snackade skit och tittade på 'våra bästa år'... vilken jävla såpa de där e asså... haha

sen när vi åkte hem satte jag igång och städa lite... eftersom jag höll på å tvätta så föll det sig naturligt att jag började städa i tvättstugan... och det blev riktigt bra, fick lite ont i ryggen bara då jag stod på knäna och skurade golvet rent från smutsfläckar! haha... men men, det blev rent faktiskt!
passade på att dammsuga i trappan också!

sen kom min bror Niklas hit och skulle låna vårt garage för att byta däck! Han hade aldrig gjort det tidigare, men det gick väldigt bra! =) duktiga bror!  <3

Han åkte vid 18 och vid 19 var det Millas tur! Hennes pojkvän Jimmy kom och hämtade henne, hon är ju med honom på helgerna... =)
Självklart är jag glad för hennes skull, men det hade varit underbart att ha henne här i helgen, eftersom jag har så mycket som behöver fixas! men men, det löser sig, jag ska i säng i tid idag för att komma upp i tid och fixa hela dagen imorn =)
Och Thomas ska inte sova alltför länge heller, så han kommer också hjälpa till! =)


Häromdagen fick jag en helt annan syn på en sak... det var väldigt bra att jag fick ögonen öppnade på det sättet, men det var fruktansvärt svårt att höra... men jag vet också VARFÖR jag fick höra detta. och Tack för det! <3
Vill inte skriva alltför utförande om det, känner mig rejält sårad av hela grejjen faktiskt...
men som han som sket i badkaret sa: det löser sig...
hahahaha


Jag är jättenyfiken på vilka ni är som läser min blogg, vore jättekul om ni kunde skriva en liten kommentar! =) <3

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag kväll!
puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Millan

Gummsan <3

För det första så vill jag bara säga att jag mer än gärna hade hjälpt dig/hållt dig sällskap, OM det hade varit så att jag hade haft möjlighet att träffa min pojkvän i veckorna, men tyvärr har jag inte det nu, och tyvärr kan/vill jag inte offra en helg från honom då, och jag VET att iaf DU förstår mig =)

För det andra så vill jag bara säga att jag blev helt varm i kroppen när jag läste att du hade förstått det vi pratade om här om dan, och att min mening absolut inte ville såra dig, utan "öppna" dina ögon och se det du inte sett förut ;-)

Och för det sista vill jag oxå säga att JAG ÄLSKAR DIG!!!!



Vi ses på söndag igen =)



Puss puss love you loooooong time <3

2008-10-31 @ 22:49:17
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag har kikat in några ggr.

Din son är helt adorable. :)

2008-11-03 @ 19:31:01
URL: http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0