...

Nu har vi kommit hem... vi åkte och köpte vagnen, 400 kronor kostade den.
Jag struntade i att köpa nya skor för att kunna köpa den, för jag ville verkligen ha en vagn som jag kan gå på promenad med! =)
Är än så länge nöjd med den, har dock inte provat att gå på promenad med den än, men det får bli imorgon om vädret tillåter... för innan jag kan ge mig ut i regn och rusk måste jag köpa ett regnskydd och kanske en regnjacka till mig... kanske ett paraply också... hmm... hur som helst, ett regnskydd till vagnen behöver jag verkligen...
Tror att jag kan få tag på regnskydd billigt, så det kanske jag ska åka och titta på imorgon...
sen är det bara att börja gå! =) *hihi*

Jag saknar dig Maja!
Hoppas att du och Erik har haft en mysig helg tillsammans! =)
Längtar dock tills vi kan ses igen! Vill dricka kaffe med dig, skratta och bara bubbla och prata om allt och ingenting =)
Älskar dig massor gumman! <3

Nu ska jag ta och gå och stoppa in fiskpinnarna i ugnen, så vi får någon mat här hemma någon gång! =)
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0