BIIIOOOO =)

Jag fick ett sms av Thomas när jag och barnen satt och åt middag. han skrev och frågade: skulle du vilja gå på bio med mig idag?

och jag sa att självklart vill jag det, vad ska vi se?
han ville att jag skulle bestämma och jag har kollat på sf.se nu och har bestämt mig för Wanted.
(kass bild jag vet, men orkade inte hitta en annan!)

Har hört från någon att den ska vara sådär, men jag vet inte, jag tycker det verkar vara ganska bra grundat på trailern. =)
jag återkommer och berättar hur den var! =)

Thomas var så söt, han sa: jag vill ju gå på date med dig, det var ju så länge sen =) SÖÖÖT! <3


Ha en trevlig kväll!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Var filmen bra? Jag e rätt så skeptisk när det gäller den, plus att jag ogillar Angelina o hennes fasoner. :] Men det var svingulligt av Thomas o bjuda ut dig. hihi. Hoppas ni hade d mysigt! <3

2008-10-06 @ 09:57:51
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

Japp, jag tyckte om den!

Den var definitivt inte som andra filmer, inte förutsägbar för fem öre tyckte jag...



japp, han var såå söt när han skickade sms! =)

det hade vi absolut! =)

2008-10-06 @ 10:14:46
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillade Wanted, men tyvärr kan jag inte komma ihåg vart och med vem jag sett den =S HEL SKUMT!!

Men men, bra minns jag att den va ;-)



Puss puss love you

2008-10-06 @ 14:36:45
Postat av: Angie

Varför syns inte ditt namn och din bloggadress för?? =O

2008-10-06 @ 23:14:21
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0