Visningen klar!

Jag sov som en stock hela natten, öppnade upp ena ögat och tog en titt på klockan... 9.28... aaah,skönt tänkte jag...
slog upp ögat igen i ren panik när hjärnan fattade att kl var 9.28!!! VI HAR FÖRSOVIT OSS!!!
Skulle ha gått upp kl 8 för att hinna äta frukost och ställa ner det som var kvar från igår...
sprang in till millan och väckte henne.
Jag: Millan... vakna, klockan är HALV TIO!
Millan: *vidöppna ögon* ojdå.....

hahaha.. lät riktigt kul faktiskt...

ingen av oss hann äta frukost utan vi satte igång direkt! Och allt blev klart och vi var alla påklädda när vår mäklare kom! Skönt!
Sen for vi till Ok och köpte kaffe... och sen till McDonalds för att få i oss något att äta...! god frukost? NEJ!
men men, det var mat i alla fall...

Första visningen är nu klar, det hade gått jättebra, det var 15(!) sällskap som kom och tittade och alla verkade intresserade. Några var t.o.m jätteintresserade! Imorgon är det omvisning, och vi får se hur det blir då! Men vi håller tummarna och försöker tänka positivt! =)


Vi skulle gå på en visning av en lägenhet som vi var intresserade av som började 12.30, när vi står där så är porten låst, så jag ringde Maja för att kolla vilken port det var exakt osv.. då får vi veta att lägenheten vi ville titta på och köpa, har blivit såld innan visningen! =(
Så det var bara att åka därifrån... jävligt irriterande... jag ville verkligen ha den lägenheten....
Jaja, det kommer fler och bättre säkert;-) *tänker positivt*

Nu ska jag sätta Thomas på att svara i telefonen när min mamma ringer, sen så får han åka och hämta Jonathan..
Vad jag ska göra?
Jag ska gå med min trasiga kropp och lägga mig i sängen och vila mitt mördbultade huvud och förhoppningsvis sova lite... Är helt slut...

Lägger in bilder sen på hur det såg ut innan vi städade och sen hur det såg ut när vi var klara, så ni får se...
För fan i helvete vad duktiga vi var igår och idag!

Jag, Millan och Stephie. Vilket jävla team vi är ibland! =)

ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Hehe, skönt som faaaan att ha det klart, för i morrn är det ju bara att typ att damsuga lite snabbt =P

Jaaa, faaan va vi har varit duktiga alla tre =) Speciellt Stephie som städade hela garaget helt själv, och som faktiskt fortsatte TROTS sin skada...



Älskar dig och finns ALLTID för dig gumman <3

2008-11-23 @ 18:10:44
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0